camping tips gezocht

Goedemiddag :smiley:



Volgend jaar hebben wij de wens om na 3 jaar weer op vakantie te gaan.

We mogen een tunneltent lenen van mijn zwager ;D



Aangezien we met 3 kids gaan, waarvan de jongste 9 maanden tegen die tijd willen we het stuk in 1 dag kunnen rijden.

We zitten te denken aan de omgeving Valence Sud dat is de Drome volgens mij. Dan zit je onder Lyon met een grotere kans op stabieler zomerweer.



Ik vind het zo lastig om op internet de juiste camping te vinden…

Idealer is het om via via een goede tip te krijgen :wink:



Onze wensen:



Ruime plek (gezien de Basecamp tent) min. 100 m2

Schoon sanitair

Winkel op de camping of dichtbij met vers brood de hele dag

Supermarkt niet al te ver van de camping

Restaurantje

Leuke bezienswaardigheden in de omgeving voor kids van 8 en 4

Zwembad en rivier

Animatie is minder belangrijk daar houden de jongens niet van



Ben benieuwd of er mensen leuke tips hebben :slight_smile:

wij zijn ooit naar camping fruit soleil geweest.

weet niet welke regio het ligt.



maar zeer schone vrij nieuwe camping. ik was toen hoogzwanger en 2 kids van 2 en 4 jaar.

is niet al te groot. mooi zwembad met name voor kleine kinderen, een restaurant.

grote supermarkt in de buurt (wel met auto).

is geen rivier in de buurt.

Ziet er leuk uit :thumbup:

Heb hem op mijn lijstje gezet ;D

Camping le chateau de La Galaure staat er ook op.

Voordeel dat ze daar een rivier, zwembaden en een ven hebben. Is wel iets duurder dan jouw tip.

wij hebben dit jaar ons oog laten vallen op een camping in Slovenië



wij rijden in 2 dgn.

hebben toen naar fruit soleil ook in 2 dgn gedaan.



vind met kleine kinderen in een keer rijden te lang

l’hirondelle in menglon!



Voldoet aan al jouw wensen! Je moet alleen wel een centrale plek hebben. De camping is langgerekt en achteraan is het erg ver lopen. Animatie is erg kneuterig maar voldoet prima. Wij gaan zeker nog eens terug! Op sommige plaatsen heb je geweldig uitzicht!

Bedankt Wienex! Zie dat je ook privé sanitair kunt bijboeken? Dat is wel erg handig. Vind het groenrijke erg mooi ook de plekken!



Recensies zijn wisselend. Wordt vooral geklaagd over stank en vies zwembad water? Voor jou herkenbaar?

Bij het zwembad zie ik geen parasols. Hoe doe je dat met een baby die in de schaduw moet?

@Smurf78 wrote:

Bedankt Wienex! Zie dat je ook privé sanitair kunt bijboeken? Dat is wel erg handig. Vind het groenrijke erg mooi ook de plekken!



Recensies zijn wisselend. Wordt vooral geklaagd over stank en vies zwembad water? Voor jou herkenbaar?

Bij het zwembad zie ik geen parasols. Hoe doe je dat met een baby die in de schaduw moet?




Prive sanitair is volgens mij alleen achteraan op de camping, dus dan moet je wel ver lopen naar het centrale deel. Plekken zijn idd mooi groen! Met name plekken aan het veld schitterend!



Stank heb ik 1 keer geroken, maar verder niks. Vies zwembadwater ook niet. Enige minpunt was de bodem van het kinderbad, daar haalden sommige kinderen hun tenen aan open, maar waterschoentjes en dan is het geen probleem meer. Zwembad en baden en waterspeeltuin waren heerlijk!

Er zijn een paar kleine parasols en afhankelijk van de zon is er shcadu langs de rand van het “tuintj” waar je de ligbedden aan staan. Wij hebben op 1 keer na altijd een schaduwplek gevonden, of gingen in de tuin, gras liggen tot er plek vrij kwam, prima te doen. En anders baby in wagen met doek erover?