Waar je al niet mee bezig kunt zijn in de herfst .
We willen komende zomer naar Oostenrijk op vakantie.
Nu zoeken we een wat rotsachtig berggebied op zo’n 9 a 10 uur rijden afstand vanaf het midden van het land (zonder stops).
We denken aan Tirol.
Iemand die een tip heeft voor een leuke camping? Een zwembad op de camping of in de buurt zou wel leuk zijn. Verder wel graag iets van een speelgelegenheid voor kinderen. Animatieteam hoeft niet perse.
Ben benieuwd!
Heeft helemaal niemand tips? Wij willen ook graag naar Oostenrijk, maar wel in een (sta)caravan of huisje op een camping of vakantiepark.
Wij zaten ook aan Oostenrijk te denken. Ik had toen deze camping gevonden: Camping Gauglerhof
[edit beheer: commerciele link verwijderd]
Ben er niet geweest, maar leek me wel leuk als je tenminste kleinschalig zoekt.
Uiteindelijk is het bij ons Tsjechie geworden …
Wij hebben uiteindelijk geboekt op deze camping: Camping Itter. [edit beheer: commerciele link verwijderd] Ben heel benieuwd, we zullen ons vast wel vermaken .
De Gauglerhof was ik ook in een eerste zoektocht al tegengekomen, maar vind ik net iets te klein denk ik.
Camping Itter lijkt me wel wat.
Reizen jullie met een eigen caravan of tent Tamma?
Ik heb vorige week geboekt bij een vakantiepark in Obertraun (google op resort en Obertraun). Het heeft goede reviews op diverse sites. Het is niet te grootschalig. Nu nog hopen op mooi weer, zodat we kunnen zwemmen in het meertje (en anders wordt het het binnenzwembad).
Pumba, wij gaan met de tent. Mijn zusje en zwager gaan ook mee, en die gaan met een vouwwagen.
MB, dat ziet er super uit zeg! Alleen is ons budget op dit moment niet zo dat we dat willen betalen. En we zijn gebonden aan de schoolvakantie, dus kunnen niet eerder of later gaan
Meestal hebben wij ook niet van die prijzige vakanties. Wij zijn afgelopen jaar niet op vakantie geweest en dit is ook onze enige vakantie dit jaar. Dus hebben we besloten dat het dit jaar wel wat meer mag kosten en we wilden graag weer eens naar Oostenrijk. Ik ben er heel blij mee, heb nu al zin in de vakantie :dance:
Oostenrijk leuk! Wij gaan ook vaak. Velden bij de Worthersee vinden we fijn. Dit jaar zijn we in Tirol geweest.
Ik houd van het ruige van de bergen. Heerlijk aan een riviertje stenen verleggen zonder dat er veel mensen zijn. Of wandelen. Dit jaar hebben we de rosengartenslucht gelopen. Het moet voor ons wel een beetje georganiseert zijn, omdat we niet heel geoefend zijn.
Het Obertauern park hebben we vorig jaar ook in gedachten gehad. Dit stond toen namelijk in de folder van de Makro. Uiteindelijk hebben we voor iets anders gekozen.
Dit jaar gaan we vast weer ergens in Oostenrijk vakantie vieren. Ik wil graag naar Zell am See.
Ariel, ging je met een eigen tent of caravan of huren jullie daar? Wij “moeten” dit jaar iets huren. Vorig jaar en twee jaar geleden zijn we met een grote tunneltent van de buren geweest, maar dit nemen ze nu zelf weer mee.
Wij huren altijd een appartement of hotel. Kan je niet iets aanraden omdat we altijd last minute iets boeken en ook niet zo letten op iets moois… We slapen er alleen :mrgreen: