camping Nederland

@Edanjelan wrote:

Wij gaan dit jaar naar camping achterste hoef in Bladel




Wij staan hier voor het derde jaar een voorseizoen met 5 bevriende families. Prima camping! Ook gewoon 5 sterren met alles erop en eraan maar wat minder massaal als de Paal in Bergeyk.

Daar heb ik zelf nooit gekampeerd maar wel gewerkt (ja, zo’n 18 jaar geleden dan) in het recreatieteam.



De Achterste Hoef is heerlijk, zeker bij mooi weer!



Gr

Muts

die camping ziet er ook leuk uit !! nou we gaan de voor en nadelen maar eens op een rijtje zetten en dan een keuze maken… :wink:

in zeeland heb je bijv. familie eiland braakman is een erg leuke camping



Maar ook in brabant heb je leuke campings denk aan ter spegelt in eersel gaan wij waarschijnlijk in de grote vakantie naar toe



Maar ook in hoeve Bosbadhoeve zit een hele grote speeltuin en zwembaden bij



Wij staan zelf in het voorseisoen op campin de bergen in wanroy dat ligt tegen de grens van limburg. We zitten met onze caravan op een super leuk veldje en er is zoveel entertaiment echt een leuke camping.

Camping de Molenhof in weerselo

:thumbup:

@~Claudia28~ wrote:

Camping de Molenhof in weerselo

:thumbup:




Daar zijn we 3 jaar geleden ook geweest met de kids…vonden ze ook helemaal leuk, alleen hadden we toen niet zo’n mooi weer, dus wij vonden het iets minder. Maar de kids hebben zich prima vermaakt, en toen was het zwembad nog niet eens verbouwd, wat nu wel is volgens mij.

oef wat een prijzen voor een overnachting :oops:

Nee wij zoeken het weer lekker klein en voor de besparing per nacht kunnen we heel wat leuke dingen doen :lol:

ik moet zeggen dat ik in het algemeen de prijzen bij de campings wel mee vind vallen, voor 7 nachten hebben we gekeken en oke wij zijn gelukkig nog niet afhankelijk van de schoolvakantie, maar zit dan nog onder de 375,- of zie ik het verkeerd en is dit voor kampeerbegrippen duur :think:

@riki79 wrote:

ik moet zeggen dat ik in het algemeen de prijzen bij de campings wel mee vind vallen, voor 7 nachten hebben we gekeken en oke wij zijn gelukkig nog niet afhankelijk van de schoolvakantie, maar zit dan nog onder de 375,- of zie ik het verkeerd en is dit voor kampeerbegrippen duur :think:




Wij waren vorig jaar in het hoogseizoen (helaas wel afhankelijk van schoolvakanties, want het scheelt echt een hoop) voor 10 nachten 250 euro kwijt.



Was dus geen grote luxe zoveel sterren camping, maar al onze criteria voldeed de camping aan… schoon en net sanitair, speeltuin/toestellen voor de kids in de buurt van de plek (in ons geval was het echt direct achter de plek, ideaal), ruime plekken en mogelijkheid om zo de camping af te lopen/wandelen.

Vriendjes vinden ze ook op een kleine camping net zo goed als op een grote/drukkere wel is onze ervaring :thumbup:



Dus tja ik vind 375 euro voor een week kamperen buiten het hoogseizoen wel veel geld eigenlijk.



Nou moet ik wel zeggen dat ik van huis uit niet anders gewend ben qua kamperen hoor. Wij hebben vroeger ook nooit op grote campings met animatie teams etc gestaan (wat niet alles zegt, want mijn oudste broer is dus echt eentje van luxe hotels/appartementen :lol: )

oh ja wij kamperen trouwens met een tent.

Het is wel een 6 persoons, maar het binnen gebeuren is niet supergroot, dus als het regent… dan vermaken we ons of buiten/ ergens anders of we kneuteren deels in de voortent/ deels op de bedden.



Zolang de boel niet onderloopt is het mij wel best :mrgreen:



Nog even bij 1 van de genoemde campings zitten rekenen en wij zouden voor 10 nachten met 3 kids (waarvan 1 gratis) op 470 euro zitten… ipv de 250 van afgelopen zomer.

oke dan is het inderdaad wel prijzig als je het zo bekijkt hahahaha



wij hebben trouwens ook een tent, ook een 6persoons…

nou we hebben geboekt :dance: :dance: :dance: :dance:



we gaan naar vakantiepark de Beekse Bergen !! begin Juli !!!



thx allemaal, voor jullie tips !!!