Weet niet of dit topic hier mag/kan maar vroeg me af: gaat er toevallig nog iemand naar Camping Mast op Terschelling tussen 19/7 en 2/8??
Ooh das een leuke camping!!! Vroeger was daar de opa die dan de lawaaierige jongeren van de camping ging schoppen. Vroeg in de ochtend de tentharingen los, tent aan de trekker binden en daar gingen ze hihihihi Tot grote hilariteit van de rest.
Maar sorry ik ga 3-8 naar Terschelling, ben jij weer net weg :mrgreen:
@Ninanien wrote:
Ooh das een leuke camping!!! Vroeger was daar de opa die dan de lawaaierige jongeren van de camping ging schoppen. Vroeg in de ochtend de tentharingen los, tent aan de trekker binden en daar gingen ze hihihihi Tot grote hilariteit van de rest.
Maar sorry ik ga 3-8 naar Terschelling, ben jij weer net weg :mrgreen:
Hahah leuk!
Ik ben er nooit eerder geweest, mn ouders wel. Schiojnt een gezellige familiecamping te wezen! Heb zo’n zin in mn vakantie!
vroeger vroeger vond ik het een leuke camping. Paar jaar geleden vond ik het er tegen vallen. Alles is ook mega veranderd.
Maar terschelling is altijd leuk!!
Hessel, pondkoek… ik wil ook!!
Ik ben daar dit jaar voor het eerst geweest.
Vond je het leuk?? WIj wel! Gaan zeker nog eens terug!
Wij zijn er gekomen via MP. Daar hadden we een caravan gehuurd. Enige waar ik tegenaan liep is dat het best Christelijk allemaal is. Niks mis mee, mijn kinderen gaan ook naar een Christelijke school, maar op de kinderclub werden dus ook allemaal liedjes gezongen en bijbelverhaal verteld. Ook goed, maar zet het wel op je website zou ik zeggen, want wat als je daar naartoe gaat en je bent super onchristelijk. Kan je daar dan wel mee omgaan vraag ik me af.
Wij zaten er vanaf 2 aug, dus net na jullie, en hebben het ondanks het slechte weer super gehad.
ze hebben ook een hyves site nu trouwens.
Jammer dat ik dit niet eerder heb gezien, want dat het daar gelovig is had ik je ook kunnen vertellen Staan ze bekend om.
Maar goed, het hoeft natuurlijk niet minder te zijn, maar om het zo te laten overheersen op de kinderclub is wel erg opvallend :think:
En ships ships, had ik eindelijk eens de mogelijkheid kokkers te spotten, heb ik jullie niet gezien! :mrgreen: Jullie zijn mooi opgegaan in het andere volk badgasten! :mrgreen:
Ja klopt en wij zijn ook totaal NIET christelijk, was idd het enige ‘puntje’ ook voor ons
Ik heb met mijn ex in zo’n Volle Evangelie Gemeente gezeten en ben daaruit “ontsnapt” toen ik ging scheiden, maar ik kon dus vrolijk alle liedjes meezingen. Mijn huidige partner vond dit maar niks en Chloe zingt alle liedjes nog steeds uit volle borst voor iedereen die ze wil horen haha. De camping verder was hartstikke leuk. Toevallig staan er allemaal foto’s op mijn hyve pagina. Wij gaan misschien ook wel terug. Was alleen wel snert weer, maar maakte voor de kids niks uit.
hebben jullie ook de zeehondentocht gemaakt? Dat vond ik zo leuk. En met zo’n knol door het bos gewandeld hahahaha.
@suusje wrote:
Ik heb met mijn ex in zo’n Volle Evangelie Gemeente gezeten en ben daaruit “ontsnapt” toen ik ging scheiden, maar ik kon dus vrolijk alle liedjes meezingen. Mijn huidige partner vond dit maar niks en Chloe zingt alle liedjes nog steeds uit volle borst voor iedereen die ze wil horen haha. De camping verder was hartstikke leuk. Toevallig staan er allemaal foto’s op mijn hyve pagina. Wij gaan misschien ook wel terug. Was alleen wel snert weer, maar maakte voor de kids niks uit.
hebben jullie ook de zeehondentocht gemaakt? Dat vond ik zo leuk. En met zo’n knol door het bos gewandeld hahahaha.
Nee dat niet gedaan… maar genieg te doen nog voor alle andere keren dat we er heen gaan haha…
Maareh leuke vraag: wat zongen ze nou:
“(…) welkom op het feest!”
Wat moet er tussen de haakjes, tis de hele vakantie een raadsel geweest haaha
Ezelsoren, ezelsoren welkom op het feest
Al heb je hazetanden, eksterogen, kriebel aan je ellebogen,spillebenen, wiebelentenen …lalalalal
iedereen mag bij ons horen, ookal heb je ezelsoren.
Weer een mysterie opgelost :lol: :lol: :lol:
Ezelsoren… :wall:
Tja je moet het maar net weten haha
Zaten jullie in een tent of in een sta caravan?
6 pers tent gehuurd van Mast zelf
ok. Zijn die beetje mooi? Wij zaten in zo’n sta caravan helemaal aan het einde van de camping. Jullie hadden nog goed weer volgens mij. Wij gingen er tenminste bruin heen van het mooie weer thuis en kwam wit terug :lol: .
@suusje wrote:
ok. Zijn die beetje mooi? Wij zaten in zo’n sta caravan helemaal aan het einde van de camping. Jullie hadden nog goed weer volgens mij. Wij gingen er tenminste bruin heen van het mooie weer thuis en kwam wit terug :lol: .
Haha ja wij kwamen wél bruin van vakantie terug!
Huurtenten waren niet zo zeer mooi, maar wel erg goede kwaliteit want wij hebben heel zware storm/regen/hagel/onweer gehad een aantal nachten en hij stond als een huis :mrgreen: we voelden er ons ook veilig…
Die stacaravans waren ook leuk geweest, gaan wij misschien ook nog eens doen

Net nog even zitten neuzen op de site en wat zag mijn oog: De kinderclub die we s’ochtends organiseren heeft een christelijke achtergrond. Het staat er dus toch, welliswaar ergens verborgen tussen de regels door. Ja wij gaan misschien volgend jaar ook weer. Volgend jaar hebben we als middelste vakantie dus zullen we ook wel wat eerder gaan dan dit jaar.
Wie weet wij ook wel! Dat geef ik dit topic tegen die tijd nog wel een zwaai