camping Le Clou in Frankrijk...

…wie is daar wel eens geweest? Camping Le Clou in Dordonge

Het schijnt een kleine familiecamping te zijn. Misschien zijn er kokkers onder jullie wel eens geweest?

Ben benieuwd naar de ervaringen.

Niemand hier dus schijnbaar… ik heb hem eens bekeken en ik ben wel enthousiast… alleen vraag me af hoe ver het dorpje en riviertje lopen zijn. Anderzijds vraag ik me weer af, wil ik dat persé aan de camping.

Op zoover zie je recencies, heb je daar al gekeken?

Op zoover staan echt hele goede recenties, vooral kindvriendelijkheid scoort hoog en ook de hygiene.

Omdat het kleinschalig is (familiecamping met nederlandse eigenaren) hebben wij het toch geboekt. Het is voor ons de eerste keer dat wij met Jeroen naar een (buitenlandse) camping gaan.

Blijkbaar is hier van de Kokkers niemand nog geweest. Had ik misschien nog meer leuke ervaringen gehoord of eventueel tips.

Liefs,

Moon

Ik ben er ook nooit geweest.

Maar ziet er leuk uit zeg :smiley: .

Heb ook op Zoover gekeken :thumbup: .

Wij denken ook aan een kleinschalige camping in Frankrijk deze zomer.

Hadden zelf camping Ambiance gevonden en camping Fans.

Maar deze lijkt me ook erg leuk :think: .

LOL ik ben er als kind/tiener geweest :mrgreen: Echt een onwijs leuke camping :thumbup: :thumbup: :thumbup: Maar ik was een jaar of 13/14 :think: Mijn ouders zijn er later nog wel eens zonder ons geweest en ook erg naar hun zin :thumbup:

Dat is grappig zeg!

Het lijkt mij ook een leuke camping voor kinderen! Daarom hebben wij ook gekozen voor deze camping. Wij hebben verder helemaal geen ervaring met campings.

13 augustus gaan wij er heen. Heb er nu al zin in!

Liefs,

Moon

Ha! Ik ben er vorig jaar geweest: echt een top camping :thumbup: Wel voor kleinere kinderen: boven de 12 (?) is er weinig meer aan. Pluspunten: niet zo grootschalig, schoon zwembad. Wel zelf emmertje en schepje oid meenemen om te spelen. Geen zwemparadijs, maar dat hoeft met kleine kids ook niet. Lekker restaurant waar de eigenaren zelf koken: echt een aanrader! Mooi terreas: heerlijk borrelen voor paps en mams aan het einde van de middag en de kinderen vermaken zicht in de aangrenzende speelkamer (lego/duplo enz) of in het speeltuintje. De animatie hebben wij ons gezien de leeftijd van de kids (bijna 2) niet in verdiept.

De rivier is te ver lopen (iig voor ons). Geen wandstrand, alleen steentjes: water schoentjes mee dus. Lang ondiep, dus geschikt voor kleine kinderen. maar er wel bij blijven hoor :wink:

Bezienswaardiheden op korte rijafstand en da’s ook lekker met kinderen, geen úren in de auto!

Wel overwegend hollanders, dus daar moet je van houden of gewoon maar omheen kijken!

Kortom: aanrader! het is dat wij dit jaar naar de Ardeche gaan en niet houden van twee keer naar dezelfde camping, maar anders…

En nu we het er toch over hebben: kennen jullie een soortgelijke campnig in de ardeche/drome? :mrgreen:

Grappig! Ik had ze vragen gemaild maar nog geen antwoord gehad. Gister gemaild of er nog chalets vrij zijn, maar ook nog niks gehoord.

Waarin verbleven jullie of gaan jullie verblijven?

Ik vind de 1e indruk helemaal goed, twijfel alleen nog steeds of ik nou wel of niet een dorpje op loopafstand wil en een riviertje aan de camping… :think: Maar de camping lijkt me super. Grote kans dat dit m gaat worden voor ons!

In onze vouwwagen. Prima staanplaatsen.

Maar ook de mobilhomes en safaritenten zagen er goed uit hoor.

En op loopafstand is echt niet, alles met de auto dus…

Ik heb ze ook gemaild, over de meivakantie dan. Het ziet er heerlijk uit maar ik vind het wel erg ver, vinden jullie niet?

Ik moet ook wel alleen rijden, dat scheelt natuurlijk onwijs en ben dan 6,5mnd zwanger dus ik denk dat het voor dit jaar echt te ver is.

Wij hebben ook geboekt! Wij zitten vanaf 30 juli in een kampeerchalet.

Op zoover vind je nog veel meer foto’s enzo ook, heb er zin in!

Dit is dé site met betrekking tot betrouwbare meningen van campings in Frankrijk…

http://www.camping-frankrijk.nl

TEvens kun je hier op departement zoeken moch je in een andere regio op zoek wil gaan