camping in Italië

Wij gaan misschien in het hoogseizoen naar Italië met de auto. We zijn daar nog nooit geweest en zoeken dus een leuke camping waar je een stacaravan kan huren. Liefst eentje aan het Gardameer.

Wie kan mij vertellen wat een leuke camping is. Liefst eentje waar wat te doen is voor zowel Milou(8 jaar) en Boaz(2jaar) en niet al te groot.

bella Italia :thumbup:

@oessie wrote:

bella Italia :thumbup:




Ze zei “niet al te groot” :wink: :smiley:



Wij gaan al jaren naar Bella Italia, geweldige camping voor de kinderen! Ze hoeven zich daar nóóit te vervelen! Maar wel héél groot dus!

hoe groot is “groot”? Hoeveel staanplaatsen zijn er ongeveer? En hoe zit het met het entertainment s’avonds? Heb je dan veel last van de muziek enz?

Ik dacht, inclusief de campingplaatsen, bungalows en stacaravans rond de 1000. Er is iedere dag een kinderclub, veel grote zwembaden, iedere avond kinderdisco en daarna nog animatie shows. Diverse restaurants, diverse winkeltjes, (steen)strand, eens in de 2 weken campingfeest met groots vuurwerk. Omdat het een familiecamping is, is het over het algemeen vrij vroeg stil, rond 22:30 as de animatie afgelopen is (is mijn ervaring).