Wij weten nog steeds niet waar we in augustus naar toe gaan met vakantie. Nu kwam mijn broer met het idee om net over de grens in Duitsland te gaan camperen.
Dus, wie weet er een leuke camping in Duitsland, in Niedersachsen gok ik zo.
Liefst een natuurcamping of boerencamping.
in Duitsland ken ik wel wat campings… maar echt kleinschalig is het eigenlijk zelden, of het is meteen weer behoorlijk op campers gericht.
Maar nog in NL… in Schoonebeek, aardig richting grens heb je wel natuurkampeerterrein de Bult… Superleuke camping :dance: Er is een ontdekkist, er word kampvuur gemaakt en het ligt prachtig. In de omgeving veel saksische boerderijen…
Die kan ik sowieso wel aanraden, hebben er nu al 2x gekampeert. (ik met mijn pleegzus) en echt super.
Voor Duitsland kan je nog kijken op de site van de ACSI… eurocampings. nog wat… Wie weet zie je daar wat op.
Misschien is dit wat voor je:
camping Ehrlingshof in Rehden (ehrlingshof.de)
Heel kleinschalige camping, lekker overzichtelijk, leuk speeltuintje, allerlei skelters om op rond te rijden, je kon er bij het kampvuur zitten en de dieren voeren.
Wij zijn daar een keer geweest in het voorseizoen, toen was het totaal uitgestorven, ik kan me voorstellen dat bij volledige bezetting het misschien wel wat druk is bij de douches en wc’s, want daar zijn er niet zoveel van.
De omgeving vond ik verder niet heel bijzonder, beetje saai qua landschap, wel een leuk dinosaurus-park op iets van 45 minuten rijden.
Het is rijkelijk aan de late kant, maar wie heeft er nog suggesties voor een vakantie in Rheiland Pfalz of het moezel gebied. Liefst met riviertje of zwembad en schoon sanitair
O sorry Marite, ik heb mijn vraag in jouw topic geplaatst :lol: