Wij willen graag een paar nachten kamperen in de buurt van de beekse bergen. Nu weet ik dat hun zelf ook een camping hebben, maar de prijzen via het online boeken kloppen niet, en hun advertenties ook niet, dus dat zal wel niet doorgaan (ik heb ze al gemaild daarover maar nog geen bericht), bellen a 0.20cent per minuut gaan we ook niet aan beginnen.
Nu is mijn vraag, weet iemand een camping daar in de buurt? Het gaat maar om een simpele tent, dus een stukje gras is goed genoeg, liefst wel met de auto erbij en als we dan toch bezig zijn het liefst een plaats met stroom, maar dat laatste is echt geen must.
Iemand leuke ideeen?
zijn er geen mini campings in de buurt??
Beekse bergen kun je ook via Vacansoleil boeken. Het is namelijk wel leuk om op de camping zelf te staan. Plus je entree tot speelland en safaripark zijn inbegrepen. Maar minicampings, hmmm niet gezien :think:
Even google: camping de biest in hilvarenbeek en boerderijcamping het achterste loo. Misschien is dat iets? Maar zoals gezegd, let op de totale kosten met entree e.d. want anders loopt het aardig op (ben weleens voor een weekje camping minder kwijt geweest dan voor twee keer entree, wel met een groot gezin)
http://www.kamperenbijdeboer.nl/noord-brabant.htm misschien kun je hier eens kijken
Oisterwijk, Berkel Enschot, Diessen zijn allemaal dichtbij
Hilvarenbeek zelf heeft misschien ook wel een camping
Dank je wel, we zullen daar eens rondkijken.
Ik wacht nog steeds op bericht van de beekse bergen, maar dat zal nog wel duren of niet komen
Gelukkig, we hebben gewoon geboekt bij de Beekse Bergen zelf en de kortingen zijn toch nog goed doorberekend :dance: . Dus in Augustus gaan we een paar nachten naar de Beekse Bergen. Nu hebben we gister de bevestigingspost ontvangen en zie ik dat we op campingdeel Emoe komen. Ik zag dat dat het enige deel is waar huisdieren zijn toegestaan (wij gaan zonder hond). Hopenlijk wordt het een beetje schoon gehouden daar, maar goed we zullen het zien. We verheugen ons er erg op :dance: .