Is dat leuk?
We zijn aan het denken om daar een weekend in de zomervakantie te gaan kamperen. Iemand hier die het kent?
Ja ik heb al op Zoover gekeken enzo, maar leek me leuk om hier ook wat ervaringen te horen.
Groetjes
het park ken ik… toevallig gister op schoolreisje met onze 2e er heen geweest en 2 jaar terug een keertje met vrienden.
De camping niet.
Het park is niet groot, maar voor de leeftijd van jullie dochter wel fijn.
Het is overzichtelijk en ook al waren we er gister met heel veel scholen was het er niet druk en konden de kids zonder al te lang wachten (meerdere keren) in de attracties.
Nou zal het er in de zomer/ hoogseizoen best nog wel een stapje drukker zijn denk ik.
Zowel gister als 2 jaar terug (toen was onze oudste 5 en de 2e 4) konden de kinderen ook zelf aan de hobbel en vinden hun weg wel.
Dank je voor je reactie.
Wij zijn in de mei vakantie naar Wunderland Kalkar geweest (alleen t atraktiepark) en dat was ons erg goed bevallen. Dit lijkt ons ongeveer hetzelfde te zijn, vandaar dat we de camping er bij willen nemen, het is nogal een stuk rijden vanaf ons .
Leuk om te horen dat het park jullie goed is bevallen!
Hopenlijk zijn er nog mensen die de camping kennen
Groetjes
Het is inderdaad leuk voor de kinderen. Het is wel allemaal wat oud, er staan wat nieuwe attracties tussen, maar het is allemaal niet heel bijzonder. Wij zijn vorig jaar geweest. Het eten, drinken en ijs zit bij de prijs in. Maar ik denk niet dat we snel weer gaan en ik zou er ook niet zo ver voor rijden eerlijk gezegd.
Maar kinderen vermaken zich ook in speeltuinen met minder “attracties” dus voor hen is het wel leuk.
Ik sluit me aan bij de vorige reacties, wij waren er vorig jaar en Eline heeft het hartstikke leuk gehad
Geboekt :dance:
We hebben een weekend via vakantieveilingen gewonnen, we gaan 3 nachten voor de prijs van 1 :dance: .
Eerst een midweek naar de utrechtseheuvelrug en daarna door naar Drouwen. Wordt vast een leuke zomervakantie
We hebben er al zin in…nu het weer nog even laten meewerken :?
De camping ken ik niet wij gaan dit jaar weer 2 weken naar camping de berken die zit 500 meter bij het park vandaan vorig jaar niet naar het park geweest vanwege het slechte weer dit jaar staat het park weer op ons linstje
Ik ken camping de berken ook goed. dat is een leuke camping op 500 meter afstand van het drouwenerzand. in Gasselte is verder nog een leuk restaurant, t moatie… lekkere pannenkoeken! en in de buurt kun je heelrijk wandelen en fietsen… dusss. veel plezier!
Wij zijn in het pretpark geweest, het is leuk voor kleine kinderen. Niet groot dus daarom overzichtelijk.
Op de camping hebben we nog niet gestaan, maar dat gaan wij zeker ook eens doen. We hebben een eigen tourcaravan
Als we terug zijn laten we zeker weten hoe het geweest is, wellicht wel voor herhaling vatbaar, we zullen zien :dance:
@mama van anne wrote:
Als we terug zijn laten we zeker weten hoe het geweest is, wellicht wel voor herhaling vatbaar, we zullen zien :dance:
Ik ben benieuwd, alvast veel plezier!!