camera

we hebben sinds vanavond een camera in tygo’s kamer

hij slaapt de laatste tijd (ahum… de laatste 10 maanden) nogal onrustig

maar als we bij een huilbui gaan kijken, merken we steeds vaker dat hij dan eigenlijk nog gewoon ligt

en juist doordat wij binnenkomen meteen rechtp in bed zit en nog harder gaat huilen…

de laatste tijd is het ook met schreeuwen in zijn slaap, hij heeft natuurlijk ook last van zijn oortjes

en we kunnen eigenlijk niet goed horen of er nu echt iets aan de hand is,

of dat hij in zijn slaap schreeuwt, huilt of iets anders…

cameraatje heeft nu al dienst gedaan!

daarnet hoorde ik hem

normaal zou ik na een paar minuten ff gaan kijken

maar nu keek ik op de monitor: hij sliep!

ben er nu al blij mee! :dance:

Ziet wij hebben om precies dezelfde reden ook zo’n camera gekocht. Geweldig hè! :dance:

Wij zijn ook helemaal blij. We maakten het ook altijd erger door er heen te gaan maar we hoorden zulke rare klappen :?. Nu blijkt ze dat gewoon met haar arm te doen.

Maaarrr we schrokken wel van hoe ze slaapt hoor!

Zittend, vol in het matras op de buik, overdwars enz enz. Dus op zulke momenten denk je wel waarom weet ik dit nu weer :lol:.

Als je gaat kijken stuift ze namelijk altijd meteen omhoog :mrgreen: .

Net wat je zegt!!

En het is ook lief hè om ze zo toch een beetje te zien :inlove:.

ja precies, tis schattig!

vooral ook toen ie recht in de camera keek (whahaha er zit een groen let-lampje aan de voorkant, dus hij had zoiets van: wasdat???)

we hebben de monitor bij ons in de slaapkamer gezet

als we hem dan horen, kunnen we hem meteen ff aan zetten en kijken

scheelt weer een hoop onrust

ik vind het denk ik wel een uitkomst,

ben nu soms ook helemaal gesloopt van het heen en weer lopen

hem weer stil krijgen, en áls je dan slaapt, ben ik steeds bang dat ik hem niet hoor als er echt iets is…

volgens mij ga ik straks met een gerust hart slapen!!

Ja vast :slight_smile: .

Ik had tot vorige week dat ding ook naast mijn bed staan en sleepte hem dan overdag naar beneden. MAar hij ging steeds meer kraken :? dus hebben wij maar besloten om hem beneden te laten staan. Maaike spookt meestal 's avonds en niet echt 's nachts.

En dat ding geeft ook behoorlijk fel licht dus dat sliep niet zo lekker.

Maar je kunt hem wel een stuk zachter maken door het contrast helemaal naar links te draaien, dan moet je de brightness wel wat aanpassen maar dan is hij minder fel. Probeer maar eens in het donker dan zie je wel wat ik bedoel :wink: .

Welterusten :slight_smile: .

ik zet hem pas aan als ik hem hoor

want dat licht is idd erg fel.

maargoed,

ik ga lekker slapen :mrgreen:

truste!

Oh ja, wij vinden 'em ook ideaal! Toen we Saba een tijdje inbakerden bij een paar maanden oud kregen we zo’n camera als kraamkado en we zijn er nog steeds heel blij mee. Wij dachten dat Saba bijvoorbeeld best wel snel insliep als wij de kamer verlaten, maar al snel bleek dat mevrouw gewoon nog een half uur ligt te frutten met een knuffelbeest en ligt te dansen en te woelen voordat ze echt in slaap valt :inlove:. En 's nachts als ze huilt is het ideaal, want we zien meteen of ze misschien haar tutje per ongeluk uit bed heeft gegooid en dan is het ‘euvel’ zo verholpen :wink: !

Zodra Saba’s zus er is willen we een camera uitbreiding kado vragen, zodat we 2 kindjes ieder op hun eigen kamertje op één schermpje kunnen zien :inlove:. En dan tot hun 18e laten hangen ofzo :lol:.

oh da;s handig!

wist niet dat dat kon

tot hun 18e whahaha daar zijn ze blij mee :mrgreen:

Lijkt me (mits ze zoet zijn of slapen) een heel lief gezicht. :inlove:

Ik hoor vaak het muziekje van haar muziekolifantje, die trekt ze dan zelf aan, en ik vraag me dan wel eens af hoe ze ligt, of ze lacht, maar dat kan ik allemaal niet zien.

nou, ik kan je vertellen,

het is beter dan wat er op de tv te zien is :inlove:

vanmiddag lag ie te kletsen nadat ie 3 uur had geslapen :shock:

ik kijken

zie ik zijn bumba knuffel heen en weer gaan

en naar zijn wang (ff knuffelen)

errug lief :inlove: :inlove: :inlove:

ook trekt ie zelf zijn bloempje (muziekdoos) aan

en ligt er dan lekker naar te kijken (lichtjes)

:inlove: :inlove:

Ik heb geprobeert Maaike er op te krijgen maar het is bijna niet te fotograferen (vind ik).

Ik hoop dat het een beetje over komt; dit is nu :inlove:

hahaha wat gaaf!!

was er nog niet eens op gekomen om het te fotograferen!!

(ga meteen morgen ook ff proberen)

je ziet het goed hoor!

gelukt!

:inlove: :inlove: :inlove:

oooh :inlove: .

Wat heb je hem er goed op gekregen zeg! Hoe is dat gelukt?

Bij mij ging het beeld heel erg storen als ik een foto wilde nemen.

En het licht werd heel raar. De flits had ik al uit staan.

ik denk omdat ik een spiegelreflex heb…

die neemt de foto sneller dan een ander toestel

even een vraagje, welke camera`s hebben jullie, en waar vandaan?

mijn man en ik hebben het er dit weekend ook over gehad, omdat anna erg veel huilt, en we het moeilijk vinden om zonder te zien wat er aan de hand is een beslissing te maken of we haar even moeten laten, of dat we haar moeten helpen.

Volgens mij zijn eigenlijk alle systemen van ELO. Dat is toch wel het merk. Zelfs de ‘eigenmerk’ bouwmarkt dingen zijn eigenlijk van ERO.

JE hebt wel veel verschillende types. Wij hebben uiteindelijk één gekozen waarbij je de camera goed alle kanten uit kon bewegen om goed te kunnen richten. Daar zit verschil in dus. Ook kun je sommige ook buiten plaatsen (maar ja dat is niet nodig hè; het regent niet in haar kamer :wink: ).

Wij zijn nadat we alle bouwmarkten af zijn geweest uiteindelijk geslaagd bij de medimrkt. Scheelde toch nog weer een paar tientjes.

Het is echt heel handig hoor om te kunnen zien hoe ze er bij liggen.

Goed beeld, goed geluid enz.

Alleen stoort hij op andere apparaten. Als we de magnetron aan doen hebben we geen beeld meer. Heeft wel met de afstand te maken want als we hem boven hebben is dat niet zo.

ik heb die van het kruidvat

die is nu in de aanbieding!

hij stoort alleen als je bijvoorbeeld in de zendzone zit als je net gedouched hebt (ik denk door het vocht)

verder kan ie ook wel storen op mobiele telefoons,

maar als je het geluid van de monitor af zet heb je daar verder weinig last van.

ik ben erg tevreden over het ding in deze prijsklasse

Ziet wat koste die? En staat op de garantie ook elro?

Zo zagen wij dat die in de bouwmarkt daar ook van waren namelijk.

geen idee :mrgreen:

heb de doos nog niet eens gezien,

hij stond hier ineens

hij was geloof ik 59,95