Ik heb op mijn verjaardag een kaars gekregen met daarin muntgeld gesmolten.
Ik moet dus eerst de kaars opbranden om bij het geld te kunnen, of ik moet het er heel kinderachtig uit gaan zitten peuteren.
Ik vond het een erg leuk cadeau. Soms is een creatieve manier om geld te geven leuker dan een duur cadeau, vind ik.
Op de website welke komen hele creatieve tips voorbij van andere creatievelingen.
Succes! Laat je nog weten wat je uiteindelijk gedaan hebt? En wat ze er van vond, uiteraard.
Ik had vroeger een zwager die altijd een verlanglijstje gaf met Kerst met daarop precies het aantal kado’s dat binnen het gestelde budget paste.
Dus als je zijn lootje trok dan had je eigenlijk geen andere keuze dan het gehele lijstje, dan was je klaar voor het budget.
Alleen was ik altijd zo’n trutje die daar dus altijd van afweek en dan kreeg hij de stuipjes aan tafel met uitpakken, want dan wist hij niet wat in zijn pakketje zat. Mijn schoonzus voelde dat dan altijd feilloos aan en liet hem dan ook altijd tot laatste met pakje in zijn handen zitten voordat hij mocht uitpakken :lol:
Maar goed, moest daar even aan denken bij je verhaal.
Maar mensen met dergelijke dure wensen moeten ook leren dat een gegeven paard niet in de bek gekeken moet worden.
Maar om haar enigzins tegemoet te komen in haar dure smaak kun je haar een bon geven voor Douglas of ICParis, daar vinden ze meestal hun weg wel in.
Ik neem aan dat ze ook een iPhone of iPad hebben, dan kun je ook nog een iTunes card geven.
Nou, we hebben het overleefd
We hebben haar een Douglasbon gegeven met het bedrag dat we normaliter ook p.p. doen (20 euro van ons samen).
Het tasje is ongeopend bij de andere cadeaus neergezet en heb haar er verder niet meer over gehoord. Ga er dus vanuit dat het oke is.
Wel een beetje jammer dat mijn schoonouders, ondanks dat we vantevoren hadden besproken dat we beide een bijdrage zouden leveren voor de parfum haar een sjaal van 120 (!) euro gaven :eh: Zo blijft het lekker in stand zullen we maar zeggen.
Maargoed, IK ben er in elk geval vanaf :mrgreen:
Dank jullie wel voor alle reacties!
Goed opgelost zo!
En een sjaal van €120 euro… Wat een geld…
Koop dan een draagdoek van 120,- heeft ze er wat langer wat aan… kan ze hem eerst als sjaal gebruiken
Goed opgelost zo toch?
Het valt me op dat het blijkbaar heel belangrijk voor jou is wat je schoonzus van je denkt, gezien je quote “Ga er dus vanuit dat het oké is, en we hebben haar er niet meer over gehoord”. Waarom zou het niet oké zijn? En wat dan nog?!
En dat je schoonouders een sjaal van €120,- kopen is toch niet jouw probleem? Wat zij geven, moeten zij weten. Dat zegt niks over jullie. Hier geven de ouders en schoonouders ook voor een veel hoger bedrag dan wat we zelf terug of onderling geven. Daar hoef je je toch niet aan te meten?
Je moet jezelf niet zo vergelijken met anderen en je constant afvragen wat een ander van je vindt. En al helemaal niet met iemand, die niet helemaal normaal in het leven staat. Je hebt een leuk cadeau gekocht, klaar. En vond ze het niet leuk, dan maar niet. Dan kun je je die moeite de volgende keer besparen.