Cadeautjes bij nieuwe verzekeringen en dergelijke

Ik erger mij toch zo aan alle cadeautjes bij het afsluiten van nieuw abonementen of verzekeringen.



Sluit nu je verzekering hier af en je krijgt dit of dat.

Ik ben al jaren bij jullie verzekerd en ik krijg nooit wat. Niet eens korting. :evil:



Waarom worden vaste klanten nou niet eens een keer beloont voor hun trouwheid.



Zo ik moest even mijn ergernis uitspreken…

Tja, dat vraag ik mij ook regelmatig af!

Ik kreeg laatst een nieuwsbrief kon ik concertkaarten winnen!

Ik naar de site, moest je een verzekering afsluiten…

Maar die heb ik daar al… :think:

Dus maar een pittig mailtje gestuurd!

Bericht terug, ja ze vinden het zelf ook wel stom :wall:



O ja, en als je bij een uitvaartverzekering een WII wil, dan moet je een dure verzekering nemen :naughty:

Dus je betaald hem uiteindelijk zelf :mrgreen:

ik had dat laatst ook… (toen had ik mijn wii nogniet)… kreeg zo’n vent aan de lijn… en ja hij had wel een wii weggegeven, maar dat was aan een gezin met 6 man, met allerlei extra’s en opties enzo… :shock:

gisteren een brief van de rabobank… rekening openen bla bla bla… kadootje bla bla bla

Ik vind het ook niet kloppen, maar daar al deze akties, bekijk ik wel al mijn verzekeringen en abonnementen (mobiel enz) elk jaar of 2 jaar en sluit ze dan gewoon over.

Vaak goedkoper en een cadeau :wink: wat zij kunnen kan ik vééééél beter :mrgreen:

Ach een extraatje is toch leuk als je toch al van plan was iets af te sluiten.

Ja, het is wel leuk al die cadeautjes, maar het geeft zo’n rompslomp dat oversluiten.



En meestal worden de leuke cadeautjes gegeven door mijn huidige leverancier/maatschappij. Dus dan krijg ik nog niets.



Bij de Postbank bijvoorbeeld, hebben zo zo’n leuke blauwe leeuw bij een kinder spaarrekening. Nou ik krijg er echt geen één want ik heb al een kinder spaarrekening.



Laten ze gewoon eens een keer de trouwe leden belonen voor het aantal jaar dat je bij dezelfde maatschappij bent. Scheeld hun een hoop administrtieve handelingen om elke keer iedereen op te zeggen en weer in te schrijven.