Cadeautje met Champagne

Een vriendin van me houdt vrijdag een feestje. Ze is nogal gek op bubbelwijntjes dus heb ik een fles champagne op de kop getikt. Nu wil ik daar iets bij doen, maar verder als een paar champagneglazen en een koeler kom ik niet. Iemand nog een leuk origineel idee?

:think: een mand met lekkere hapjes om bij 't champagne-drinken op te eten? Met bv gerookte zalm, kaviaar, toastjes, chocola…



( :drool: ik zou dat echt een geweldig cadeau vinden!)

Alle benodigheden voor een champagne-ontbijt

mooie mand, grappige bordjes, lekkere dingetjes.

ik sluit me aan bij jiska, en dsan ook nog lekkere aardbeien erbij :drool:



wij hebben eens een luxe fles wijn gekregen, met een luxe setje erbi jmet een wijnthermometer, opener, mesje, “kurk” .

vond ik ook leuk. dit zat samen met de fles wijn in een luxe bewaardoor

@knipoogje1983 wrote:

ik sluit me aan bij jiska, en dsan ook nog lekkere aardbeien erbij :drool:





:mrgreen: zat net in de tuin nog eens te denken aan wat er nog meer lekker is bij champagne, en inderdaad: dan kunnen aardbeien haast niet ontbreken :wink:

En iets van een kaasje, een luxe slaatje, vishapjes...

Ik las kaarsje.

Ook leuk trouwens, iets van kaarslicht om het gezellig te maken.

Oesters :drool: :drool:

@Jiska wrote:

:think: een mand met lekkere hapjes om bij 't champagne-drinken op te eten? Met bv gerookte zalm, kaviaar, toastjes, chocola…



( :drool: ik zou dat echt een geweldig cadeau vinden!)




Oh ik ook, kan nog wel e.e.a toevoegen zelfs haha!!!



kersenbonbon’s, verschillende kaasjes, luxe kaasstengels, tapa’s, vishapjes, etc etc…



Doe mij zo’n mand!!!

:drool: :drool: :drool:

@Zeemeermin wrote:

Hahaha, ik denk dat ik 'm zelf maar hou (ik vind zo’n mand namelijk ook heeeeeeel leuk) :mrgreen: !




Ik wilde net schrijven ‘doe mij zo’n vriendin’… maar bij nader liever toch liever een die het wel gaat geven hihi :mrgreen:

Haha, goed idee 2 manden… en als je er nog een wilt maken omdat je het zo leuk vind, hou ik me aanbevolen :mrgreen:



Ik weet niet wat de hobby’s van je vriendin zijn, maar misschien kun je er ook nog wat leuks aan toevoegen bijvoorbeeld een leuk gezelschapsspelletje, wierook, iets om te ontspannen… kan vanalles zijn!

Bedankt meiden! Dat ik daar nou nog niet aan gedacht heb…

Bij champagne horen uiteraard lekkere luxe hapjes. Leuk idee!



Andere ideeen blijven uiteraard welkom.

Hahaha Jiska… nu krijg je volgens mij zelf zin in een glaasje bubbels he?

Het klinkt allemaal heeeeerlijk!

@ruud wrote:

Oesters :drool: :drool:




Hahaha, jaaaaa… en die slobber je heerlijk weg met die dure champagne :thumbup: !!

Hahaha, ik denk dat ik 'm zelf maar hou (ik vind zo’n mand namelijk ook heeeeeeel leuk) :mrgreen: !

@Marda wrote:

@Zeemeermin wrote:
Hahaha, ik denk dat ik 'm zelf maar hou (ik vind zo’n mand namelijk ook heeeeeeel leuk) :mrgreen: !




Ik wilde net schrijven ‘doe mij zo’n vriendin’… maar bij nader inzien toch maar niet hihi :mrgreen:




Hihihi, ik kan natuurlijk ook een mand in tweevoud maken. 1 voor mijn vriendin en 1 voor mezelf :wink: !

@ollie wrote:

Ik las kaarsje.

Ook leuk trouwens, iets van kaarslicht om het gezellig te maken.




Goed idee! Gaat er ook in…