cadeautje meisje 8 jaar

Ik ga vandaag naar een buurmeisje, ze wordt 8. Spontane uitnodiging, maar wil graag wel iets meenemen… suggesties?

een boek, knutselspulletjes/pakketje.

Van zo’n Topmodels boekje. Staan de meisjes, jongens of hond :lol: al in het contour ingetekend. En kind moet dan zelf de kleertjes erbij aantekenen.



Wij hebben het vorig jaar aan dochter van schoonzus gegeven. Vond ze geweldig!

En onze oudste heeft het dit jaar voor haar verjaardag gekregen.



Er zijn van die grote mappen, zitten volgens mij dan rond de 8 euro. Maar ook kleinere versies, 3,95

Bij de gele speelgoedwinkel met die grijze olifant.

topmodels idd of design your home… zelfde idee, maar dan met inrichting.



Verder zijn Zoobles hier een hit en toen ons buurmeisje onlangs 8 werd heb ik haar een hello kitty pen met lichtje gegeven en een cadeaucard van Bart smit van 5 euro…



Die hebben ze bij intertoys vast ook wel (de gele winkel met grijze olifant :mrgreen: ) namen mogen gewoon genoemd worden, linkjes geven niet :wink:

@Cell wrote:





Die hebben ze bij intertoys vast ook wel (de gele winkel met grijze olifant :mrgreen: ) namen mogen gewoon genoemd worden, linkjes geven niet :wink:


Oh oke!! Ik moet nog even wegwijs worden ivm het plaatsen van namen en linkjes :lol:

Intertoys dus :lol:

Ja al verkopen ze t in Zwolle ook bij Bart

en de Hema heeft ook leuke educatieve boekjes

voor bijv groep 3 of leeftjd 8-10 jaar,.oa rekenen maar ook Willem Wever

Het is een topmodel boekje geworden, met make up. Leuk hoor! Ik zag ook die met hondjes en het huis! Hoe vroeg vinden kinderen dat leuk, heerlijk als onze meiden met dat soort spul gaan rommelen!

ooh die boekjes :wink:

huizen inrichten, modellen maken, paarden designen, volgens mij zijn alle opties er en ze vinden het echt leuk.