Cadeautje meisje 2 jaar

Ik vind 2 jaar zo’n moeilijke leeftijd! Ik zoek iets voor een meisje dat 2 wordt. Best een meisje meisje al, trekt zich op aan grote zus en is dus ook al voorzien van veel speelgoed. Ze houden van mooi spul, hout, djeco, enz. Iemand suggesties?

wat hier helemaal favoriet is.



een houten theesetje, theepot en 2 kopjes met een theezakje erin.



komt bij het kruidvat vandaan.



pop

kroontje

prinsessenstaf

stofzuiger

houten buggy

Spulletjes voor bij een keukentje. Eigen schortje, ovenwantjes, pannentjes.

Spulletjes voor een winkeltje: mandje, groente/fruit.

Leuk voorleesboek of prentenboek.

T-shirt

theeservies

kassa

klei

(vinger)verf, verfschort, potloden, andere knutselspullen

voorleesboeken

nepfruit

bij het kruidvat had je van die boodschappentassen met plastic fruit of plastic cakejes en broodjes erin, is mijn dochter dol op

wat muziekinstrumenten

Wat al genoemd is, seviesje, kookspulletjes, keukentje, buggy.

Poppenbedje

Puzzel

bellenblaas (zeker nu leuk in de zomer lekker buiten, maar krijgen ze vaak op kdv al)

Spel Mr Bucket (spelen ze hier nog mee)

vingerverf, pritt waterverf rollers

klei (als het kindje daar aan toe is, hier waren ze dat wel)

eerste spel van Nijntje (daar zit een memory, bingo en … (nog iets in, kan d’r ff niet op komen :wall: iets met bakjes, dobbelsteentje)

little people? Vliegtuig hebben ze hier lang mee gespeeld (en pakken ze nu nog soms!)

Ik had voor mijn buurmeisje die 2 werd een hele lieve en schattige schoudertas gehaald, in de vorm van een eenhoorn :inlove:

Die neemt ze nu elke keer mee naar de peuterspeelzaal.

Thanks! Staan heel veel tips in die ze al heeft, maar paar kan ik wel wat mee. Heb zelf bij zeeman een tijd terug superleuke schortjes gehaald, zal eens kijken of ze die nog hebben, die heeft ze volgens mij nog geen!

hema heeft ook leuke keukenschortjes met muts…



lijkt op k3…

een leuk boodschappenmandje, zo’n ouderwetse ‘rieten’ met stof aan de binnenkant :thumbup:

@elisaatje wrote:

een leuk boodschappenmandje, zo’n ouderwetse ‘rieten’ met stof aan de binnenkant :thumbup:


Die is ook leuk!! Waar hebben ze die???

O Ja! Die hebben we hier ook één. Maar dan blauw geblokt en zit er een emaille picknick-setje in :inlove:

Ik zag gister bij de appie hello kitty - theeservies, volgens mij van plastic.

Ik heb een keukentje aan mijn nichtje gegeven toen ze 2 werd en verder had ze een kinderwagen/wiegje/baby en gewoon kleertjes en wat knuffels etc.

als klein cadeautje: een houten theekopje met theezakje van de Hema. en evt. het suikerpotje erbij. zooo schattig :inlove:



zo’n rieten mandje had ik vroeger zelf maar is helaas niet meer te vinden. als jij er eentje ziet hou ik me aanbevolen voor mijn kleine meisje :wink:

Bij houten speelgoedwinkels hebben ze dat wel!



gewoon houtenspeelgoed.nl bijv staan al een paar verschillende, met allerlei spulletjes voor keukentje/winkeltje om evt te vullen.

@wieniex wrote:

@elisaatje wrote:
een leuk boodschappenmandje, zo’n ouderwetse ‘rieten’ met stof aan de binnenkant :thumbup:


Die is ook leuk!! Waar hebben ze die???




Ik zie ze wel eens bij Kruidvat staan.

je hebt ook schattige opvouwbare mandjes van stof met houten handvatten. ik ga even kijken of ik die webwinkel nog kan vinden :think: het merk is I’m Toy geloof ik.