De juffen van Lucas vieren volgende week hun verjaardag.
Heeft iemand nog leuke tips voor een cadeautje?
En hoeveel moet zoiets ongeveer kosten. Ik heb echt geen idee.
Hier net verjaardag van juf achter de rug. De een gaf een bosje tulpen, de ander niets. Britt gaf een heerlijk fles douchefris van dove.
Bloemen krijgen ze toch al zoveel.
Succes
Doen ze niet geld inzamelen van de kinderen en dan een cadeautje kopen namens de klas?
Dat doen ze hier nl. wel met de verjaardagen…
Misschien is het leuk om je kind wat moois te laten maken… Een fotolijstje zelf maken met een foto van je kind erin? Of een mooie tekening ofzo… Vinden ze vaak veeeeel leuker als al die gekochte cadeautjes…
Ik heb toen mijn dochter na 2 jaar kleuterschool en dezelfde juffen gehad te hebben de juffen een klok gegeven met het thema “tijd”… en dat de tijd verder tikt… Hier heb ik een gedicht bij gedaan over dat mijn dochter de klas moest verlaten en verder moest en dat ze het moeilijk had hiermee… en achter het gedicht een foto van mijn dochter.
Beiden juffen moesten erom huilen en zeiden ook dat ze mijn dochter ook enorm zouden missen… Ze hebben het gedicht opgeborgen en de klok hangt bij hen thuis in de keuken…
Telkens als ze naar de klok kijken, denken ze terug aan mijn dochter…
Ze zeiden ook dat ze cadeaus niet zo speciaal meer vinden omdat iedereen het doet… Het is een gewoonte geworden…
Maar dit cadeau vonden ze heeeel erg mooi omdat het uit het hart gegeven was en heel persoonlijk…
Dus ik zou iets geven wat uit het hart komt en wat persoonlijk is… Hoeft niets te kosten…
En wil je toch iets kopen zou ik tot 5 a 7.50 euro gaan ongeveer…
Succes!!!
Liefs,
Wishgirl