Modies, mag dit hier heel even blijven staan? Ik wil graag snel reacties!!!
Vraagje: Arwen gaat sinds half mei naar de psz. Morgen heeft ze de laatste speeldag voor de zomervakantie. Is het niet gebruikelijk dat de juffen dan een cadeautje krijgen? :think: Ik heb 3 lekkere douchegels meegenomen (ze heeft 2 juffen en er is 1 vrijwilligster) en wil die dan leuk inpakken met een kaartje eraan. Maar ik weet eigenlijk niet zeker of dat gedaan wordt. Ik wil morgen ook niet voor paal staan als blijkt dat ik de enige ben. :oops: :lol:
Wie kan er licht in de duisternis laten schijnen? :mrgreen:
Ik heb voor de juf en de klasseassistenten een doosje bonbons met een kaartje eraan meegenomen en voor allemaal samen een paar leuke koffimokken (chronisch tekort aan daar!)
:mrgreen: Thanx! :thumbup:
Hier was meteen einde van de school dus had ze beiden een fotolijst meegenomen.met een leuke kaart wat in geschreven en de andere kant heeft lyann een tekening gemaakt voor de juffen
Ik heb het aan het eind van de morgen gegeven, maar veel ouders deden het aan het begin van de morgen
Op de laatste dag was er een brunch op de psz hier… Kwam ik daar aan met Kaylee, stond iedereen daar met een cadeautje voor de juf… behalve wij dus :? Ik wist niet dat dat gedaan werd, en aangezien mama’s bij de brunch bleven kon ik ook niets meer halen :? Voelde me wel behoorlijk stom toen. Dus als je wat hebt, neem dan maar wat mee :lol:
goed dat ik hier kijk wist niet dat daaraan gedaan werd :oops: (dacht alleen eigenlijk als je van psz naar basisschool gaat ofzo niet als je ze na de vakantie gewoon weer ziet :oops: )
@Angel & Luna wrote:
goed dat ik hier kijk wist niet dat daaraan gedaan werd :oops: (dacht alleen eigenlijk als je van psz naar basisschool gaat ofzo niet als je ze na de vakantie gewoon weer ziet :oops: )’
Dat dacht ik dus ook :roll: :lol: Ach ja volgend jaar weer een kans :lol:
Ik heb niks gedaan hoor, als Anne naar de basisschool gaat zal ik wel wat geven, maar voor een vakantie niet. Ze ziet de juffen over 6 weken weer, voor de kerstvakantie krijgen ze ook niks
Thomas nam direct ook echt afscheid van de psz (hier is het al vakantie!) en had gebak voor de juffen en de stagaire-meester mee toen hij ging trakteren (was de 1na laatste keer) en de laatste keer gaven we allemaal spulletjes voor het seizoentafeltje/hoekje…
Er was ook een moeder die had een mooi boeket veldbloemen, dat vond ik zelf wel heel erg leuk!!!
Wij hebben een tekening gemaakt voor de juf, maar dat was ook meteen omdat ze afscheid nam. Na de vakantie een nieuwe.
Ik vind het onzin hoor. Ten eerste word ze gewoon betaald, en met juffendag krijgt ze al iets (van de ouderraad), en met haar verjaardag. Ik vind het wel prima zo.
ik zou het gewoon geven hoor, als juf kan ik je zeggen dat het altijd leuk is om iets te krijgen :mrgreen: natuurlijk hoeft er niets, maar het is toch altijd leuk om een waardering te krijgen… Gewoon geven hoor, is toch altijd leuk!!
Ik heb hier niets gedaan.
Maar ik heb ook niet gezien dat anderen wel iets hadden hoor. Volgens mij had niemand hier iets.
Ik wil best iets geven hoor, maar aan de andere kant denk ik ook: Ze doen toch gewoon hun werk, daar krijgen ze toch salaris voor :think: .
@mama van anne wrote:
Ik heb niks gedaan hoor, als Anne naar de basisschool gaat zal ik wel wat geven, maar voor een vakantie niet. Ze ziet de juffen over 6 weken weer, voor de kerstvakantie krijgen ze ook niks![]()
Vind ik ook :thumbup:
@#puk# wrote:
Wij hebben een tekening gemaakt voor de juf, maar dat was ook meteen omdat ze afscheid nam. Na de vakantie een nieuwe.
Ik vind het onzin hoor. Ten eerste word ze gewoon betaald, en met juffendag krijgt ze al iets (van de ouderraad), en met haar verjaardag. Ik vind het wel prima zo.
Helemaal mee eens… wauw krijgt de juf 16 kadootjes omdat het vakantie is als alle ouders van alle kindjes iets meenemen… dus die tekening vind ik ook wel genoeg.
Vraag me ook af waar het naar toe gaat als we zulke dingen doen maar dat is zeker een discussie :mrgreen:
natas
Gemengde meningen dus :mrgreen:. Dank jullie wel voor jullie reacties! :thumbup: Ik heb 3 flessen douchegel gekocht van Nivea, Happy Time. Ik neem ze gewoon mee, en dan zie ik wel! :mrgreen: