cadeautips voor een 11 jarige jongen

Mijn zoon wordt 1september 11 jaar.

En ik heb geen idee wat voor hem te kopen en wat nog leuk is op zijn leeftijd.

Grotere fiets is nog niet van toepassing…want hij is daar gewoon nog te klein voor met zijn 1,34 lang.

Hij heeft alvast een bureau en boekenkastje gehad…zodat ik volgend jaar niet met teveel kosten zit als hij naar de middelbare school gaat.

Hebben jullie nog leuke tips of ideeen voor dingetjes met zijn verjaardag maar ook alvast voor sint en kerst.Aangezien hij ene klein zusje heeft wordt er ook nog sinterklaas gevierd.Ik heb echt geen flauw idee.

Alvast bedankt voor het meedenken.

heeft hij hobbies? wat voor soort kind is t, houdt ie van buitenspelen, van ontdekken/uitvinden, van bouwen…

mijn zoon vond lego geweldig en dan van die moeilijkere technische dozen

of de ondrzoekersdozen van de hema

leest hij graag?

er zijn genoeg stoere jongensboeken

gameboy?

of als hij die heeft een cool gameboyspel

televisietje op zn slaapkamer?

laptopje? (kan natuurlijk niet in je portmonnaie kijken dus ik roep maar wat)

Hij heeft lego…knex…allerlei poppetjes (pokemon en avatar en legerpoppetjes en grote draken poppen)…kapla…veel pokemonkaarten…een nieuw skateboard en zo’n waveboard.Hij heeft televisie en playstation2 op zijn kamer en ook een oude pc (geen internet)…ook heeft hij een grote voetbaltafel en een fiets.Steppen heeft hij er al 5 van gehad en elke x zo kapot…skeelers heeft hij ook.

telefoon of mp3 boeit hem niet zo.En als je vraagt wat wil je hebben zegt hij weet ik niet.

Hij heeft een hele mega oude game boy waar hij af en toe mee speelt…maar hij vraagt ook niet om een nieuwere gameboy.

Het is een moeilijk jochie en speelt wel graag buiten als er kids zijn …maar anders hangt hij de hele dag binnen.

Hij zit op capoeira en vindt dat helemaal geweldig en is er ook erg goed in.Verder kijkt hij geregeld tv en zit af en toe achter de pc.

Hij heeft met kerst en sinterklaas de 1e 5 delen van harry potter op dvd gekegen en is hier gek mee…dus deel 6 krijgt hij met zijn verjaardag.

Mijn neefje van bijna 11 is helemaal weg van de boeken van Geronimo Stilton. Bij de Hema heb je ook nog boeken waarmee ze vanalles kunenn gaan ontdekken. Ik weet even zo snel niet hoe die heten, maar ze zijn vrij dun en A4 formaat (op zijn kant).

Verder zou ik het zo gauw ook niet weten. :oops:

een nieuwe capoeira broek? een cord? een capoeiera t shirt? er staan mooie op internet.

soms zijn kids heel blij met iets kleins…vaak eigenlijk wel als ik kijk naar mn eigen kids.

een ketting met iets eraan wat voor hem van betekenis is?

een horloge?

misschien is een kaart voor een leuk pretpark ofzo, dus een tegeoedbon voor een uitstapje iets wat hij leuk vindt?

ik had mijn negenjarige dochter dit jaar bijvoorbeeld voor kerst kaarten voor haar en mij voor een musical kado gedaan,…die was superblij

Buurjongen werd gister 11, we hebben hem een tafelvoetbalspel gegeven. Superblij was ie ermee :slight_smile:

ps nu in de aanbieding bij de Intertoys :angel: