Ze worden al genoeg gevraagd, maar nu zoek ik ze dan toch ook weer. Cadeautips voor ons 2e prulleke die 1 gaat worden. Ze hebben al een hoop en kan wel wat kleine dingen bedenken, maar wil zelf ook iets geven. Toch moeilijk als ze al zoveel hebben! Ik dacht al aan babypop, dan hebben ze er allebei 1, sprookjesboek, kledingbon, prentenboek, aanvulling op duplo of little people enz, maar wat is nog meer leuk???
We hebben al:
keukentje, wheelybug, loopfiets, poppenwagen, buggy, ballenbaan, little people, duplo, poppenspul en wat kleine prullaria.
Iemand nog originele ideetjes?
Wat gaven jullie kleine zusjes die al een grote zus hebben?
Alvast bedankt!
Ik heb twee jongens achter elkaar, dus een beetje hetzelfde probleem.
Wij gingen juist kijken naar wat meisjesachtiger speelgoed, dus dat zouden jullie ook kunnen doen; een houten treinbaan, garage of een mooie houten tractor met wat dieren erin.
Verder is een keukentje voor twee kleine meiden wel echt helemaal het einde
En een meisje van 1 kan wat mij betreft ook niet zonder lekker zachte knuffelpop.
Oh en ik dacht nog een boerderij met dieren!
een mooi boek is altijd top :thumbup:
een mooi boek is inderdaad altijd goed :thumbup:
een poppenhuis?
serviesje?
bedje voor de pop
badjes/verzorgingsspulletjes/kleertjes voor de pop
bezem/veger/blik
trekdier
een poppenkast!
Vandaag de verjaardag van mijn nichtje gehad die 1 werd. ff denken wat heb ik daar voorbij zien komen :lol:
houten puzzel
activitie bord (zo’n kralending of balletjes die je moet schuiven)
puzzelboekje
muziekinstrumenten (sambaballen, xylofoon ed)
veel van wat je al hebt genoemd (pop, buggie, wiegje)
slee (houten opvouwbare)
En ik zelf had het keukentje van sneeuwitje (smoby meen ik) op de kop getikt. Is ze zelf nu nog een beetje te klein voor, maar was wel een groot succes bij alle andere kinderen die er waren (1-9 jaar, al waren de wat oudere kinderen er wat sneller op uitgekeken )
ehm… verder weet ik het even niet meer.
Mijn ervaring, de winkel ligt vol met leuke dingen, mensen komen altijd wel aan met iets waaraan je nog helemaal niet had gedacht.
oja, en mijn ervaring is ook om aan te geven dat je geen knuffels wilt, want met Tejo kwamen mensen er steeds weer mee aanzetten. (ook buiten verjaardagen om. O, deze was zo leuk Ja, leuk, maar waar ga ik die nu weer neerzetten :roll:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
onze oudste hebben we zelf iets uit laten zoeken… (is toen een houten tractor geworden met blokken)
houten strijkplank
poppenbuggy (zie net dat je die al hebt :oops: )
fisher price kassa
deze 3 dingen doen het heel erg goed bij ons… na een half jaar wordt er nog steeds dagelijks mee gespeeld (net zoals de pop…)
- een kinderstoel voor de pop
Hier veel houten speelgoed, hamertje tik, xylofoon, vormenstoof, dat soort dingetjes.
Verder als ik even door het speelgoed de huiskamer niet meer zie, dan gooi ik het altijd op boekjes, dvd’s en dat soort dingen. Dat neemt niet zoveel ruimte in. :mrgreen:
Pyama’s wil ik ook nog wel eens vragen (met een kleinigheidje erbij).
Onze familie is nogal van groot, groter, grootst…
Zo kreeg Robin met zijn 1e verjaardag al zo’n elektrische jeep (waar hij 2 keer ingezeten heeft). Dat soort flauwekul.
Verder blokken, draaitol, popjes…
Wat vinden meisjes nog meer leuk…? :think:
Ben daar niet zo in thuis.
1 jaar? nog een beetje te klein voor verkleden denk ik… maar anders, elfen vleugeltjes, kroontje, tovestokje etc…
klei!! altijd leuk! lekker knoeien.
vingerverf!
klei en vingerverf vind ik ze nog wel jong voor…
hier wordt dat alleen gedaan als de jongste in bed ligt…
verven evt wel, maar dan met verfstiften…
mijn nichtje kreeg voor haar 1e verjaardag een ballenbaktentje
zij vond het erg leuk, en ook sophie vond dat nog erg leuk!
-anders misschien iets voor buiten? glijbaantje, zandbak(spullen), schommel, kruiwagen met bezem,
- poppenbedje/ poppenkinderstoel
-sophie kreeg op haar 1e verjaardag van smoby een trekhondje wat kan blaffen. is hier nog dagelijks groot favoriet!
Hier hetzelfde probleem dus een stipje .
Wij hebben idd een garage gevraagd en boekjes. Ook wat bonnen van bv de kledingwinkel enzo!
Bedankt voor de tips! Boerderij en houten trein hebben we al!
Garage zie ik niet zo zitten. Meeste tips had ik idd zelf al op het lijstje gezet!
Wij hebben de jongste toen ze 1 werd het Kiekeboe speeldorp van Fisher Price gegeven. Verder heb ik toen kleertjes gevraagd omdat we het ook moeilijk vonden. Ze heeft ook wat van little people gekregen (trein met dieren en de school).