Cadeau voor schoonouders

Hoihoi, hoop dat jullie me kunnen helpen!

Mijn schoonouders worden op 10 oktober samen 100 (de één 49,5, de ander 50,5) en vieren dat groots. Nu hebben we hen op hun verjaardag al twee foto’s op canvas gegeven en een mooie wandklok, en hoewel ik erg graag iets leuks/attents wil geven voor het feest, is ons budget gewoon niet zo toereikend dat we weer dure cadeaus kunnen geven…

Nu weet ik dat het niet om het geld gaat en dat we ze ook op een andere manier een erg mooi feest kunnen geven, maar vind t erg lastig om iets te bedenken!

We zijn van plan om een leuke diashow te maken met foto’s van de afgelopen 50 jaar die we de hele avond laten lopen, maar nu willen we nog iets leuks geven. Heb al gedacht aan een linnen doek waar iedereen iets op achter kan laten op de avond zelf, maar ze hebben al zoveel in huis hangen, en mensen iets in laten sturen voor een boekje is misschien wat kort dag.

Hebben jullie nog leuke dingen, voor op de avond zelf, of dingen die we vantevoren kunnen regelen?

Alvast bedankt!

ps…we zijn niet zo van de zelfbedachte gedichten of een andere tekst op een bestaand nummer zingen…zie mn lief nog niet helemaal uit z’n dak gaan voor een volle zaal (en mezelf ook niet :shifty: )

Alvast bedankt!

Misschien een leuk idee om de gasten bij aankomst op de foto te zetten. Daarnaast een soort van gastenboek waarin iedereen iets leuks kan zetten en waar dan later de foto van die avond bij komt?

Een mooi boek kopen, waar je door iedereen wat liefs in kan laten schrijven, of een mooie gedachten…

voor hen.

@catty wrote:

Misschien een leuk idee om de gasten bij aankomst op de foto te zetten. Daarnaast een soort van gastenboek waarin iedereen iets leuks kan zetten en waar dan later de foto van die avond bij komt?

Dat is wel een erg leuk idee! We hebben een oom die fotografeert, dus die zou best een leuk hoekje kunnen maken. Leuk!

Een mooi boek om neer te leggen had ik ook al in gedachten, maar weet niet of iedereen daar op de avond zelf inspiratie voor heeft. Misschien een mailtje rondsturen vantevoren!

Verder iemand nog iets leuks? :slight_smile: