Cadeau voor 4 jarig meisje

Overmorgen wordt ons meisje alweer 4!!

Ik krijg nu de hele tijd de vraag wat ze graag wil hebben.

ik vind het dit keer zo moeilijk.

Ze is geen echt poppenmeisje.

Spelletjes vind ze leuk, voor al zoiets als huisje boompje Beestje. Maar de spelletjes zijn best prijzig dus niet voor iedereen leuk om te geven.

Wat is nu echt leuk voor een vier jarig meisje?

Kleuterkwartetspel?

@Brigitte wrote:

Kleuterkwartetspel?

He dat is leuk! :thumbup:

Hoe kan het ook anders he? Super leuke naam en dan natuurlijk super leuke tips. :mrgreen:

Die gaat iig op het lijstje!

Meer tips zijn welkom!

mini loco?

luistercdtjes?

mozaik heeft onze dochter ook gewoon zn simpel setje bij de action weg en kan er uren mee bezig zijn ( soort ministek voor kleintjes)

@Ingrid28 wrote:

@Brigitte wrote:
Kleuterkwartetspel?

He dat is leuk! :thumbup:

Hoe kan het ook anders he? Super leuke naam en dan natuurlijk super leuke tips. :mrgreen:

Die gaat iig op het lijstje!

Meer tips zijn welkom!

:lol: :thumbup:

Dat mozaik is mijn dochter trouwens ook gek op :thumbup:

strijkkralen

kinderknex

broodtrommel, fruitbakje, beker voor school

lego

• een opmaak pop.
  • een kegelset voor buiten.
  • puzzels
  • verkleedkleren.
  • walky talky
  • stoeltje voor buiten.
  • Domino
  • het spel wie is het (reisvariant kopst 9,99 :wink: )
  • ballentent.
  • Een kinderservies.
  • dekbed overtrek.
  • cd of dvd.
  • iets van my little pony.
  • knutselkoffer.
  • wekker.
  • koffertje
  • dokterssetje.
  • playmobil.

mijn zus gaf dat laatst (op verzoek van de ouders nog wel) op de verjaardag van een vierjarige. En die had aan het eind van de dag 4 trommels en bekers en 3 rugzakjes....dus, i rest my case :angel:

hoihoi

wat wil ze zelf graag hebben.

Hier waren toen de bellenblaas en stoepkrijt erg geliefd

groetjes

marlies

vriendenboekje

poëziealbum

gymschoentjes/ balletschoentjes voor kleutergym

O ja, wij zijn met ons zoontje drie weken voor zijn verjaardag naar de speelgoedwinkel gegaan en hebben alles opgeschreven wat hij leuk vond. Als iemand dan belde, dan mocht hij (in de juiste prijsklasse) iets van zijn lijstje doorgeven :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

mijn zus gaf dat laatst (op verzoek van de ouders nog wel) op de verjaardag van een vierjarige. En die had aan het eind van de dag 4 trommels en bekers en 3 rugzakjes…dus, i rest my case :angel:

tja, ik vraag het aan een iemand, en daarna zeg ik aaniedereen dat ze dat al krijgt (controlfreak :wall: )

Anne had oa een skippybal, hoepel (haar oude was stuk) en plastic bliklopers gekregen. Waterballonnen, waterpistool, en iets van polly pocket (dat was onverwacht erg leuk). Verfstiften (had ik nog nooit gezien of van gehoord), en veel knutselspul dat hier altijd van pas komt. Ze heeft ook een kwartetspel gekregen, hinkeltwister, een kappop (we hebben de schaar maar weggelegd :? ), stoepkrijt, houten puzzel met de wereldkaart erop, stempelset…tja ik zal vast wat vergeten zijn want de hele eettafel lag vol. Inderdaad oppassen met tasjes en bekers enzo, want Anne heft inmiddels ook 3 tassen.