cadeau van een moeder voor een vader

hallo wie heeft er leuke ideeen



ik wil graag mijn vriend na de bevalling een bijzonder cadeau geven.

omdat hij wel van armbanden houd zat ik zelf te denken aan een armband met de naam van de kleine erop maar heeft iemand anders nog meer ideeen?

Ik heb zelf een kraammand voor Papa gemaakt. 8 kleine cadeautjes waarvan hij er elke dag 1 mocht openmaken. Dat deden we dan na de laatste voeding (voor zover je daar van kan spreken in de kraamtijd…) als we op bed lagen. Zó leuk. Hij heeft het er nu nog wel eens over. In de mand zaten bijvoorbeeld dingetjes als een stukje chocolade, maar ook een cd en wat kleine flesjes drank. Ook had ik een tshirt gemaakt met een tekst “Papa van Hieke”

hmm ook wel een leuk idee ben meteen aan de slag gegaan met cadeautjes verzinnen

Ik heb vriend na de bevalling een ring gegeven. Daarin had ik de naam van Colin en mijn naam laten graveren. Hij heeft m echt altijd om en als ie weer iemand tegenkomt die het nog niet heeft gezien, doet ie m af en laat de binnenkant lezen :inlove:



liefs

daffie

Wat een leuk idee !!



Ik ga het idee van de kraam mand overnemen !!

Meestal krijg je zo’n mand en is het voornamelijk voor de baby en de mama :dance: maar dit is super, dan krijgt Papa ook nog eens wat!



Ik ga alvast bedenken wat er in kan…

dit komt er in mijn kraammand. ik heb zo’n zin om hem te maken en al helemaal om te geven al duurt dat nog even


  • schakelarmband met naamplaatje waarin de naam van de kleine komt
  • lekker luchtje
  • cd (voor de nodige ontspanning)
  • shirt van siply colours met de tekst papa’s grote vriend
  • wallen creme (die zal hij hard nodig gaan hebben)
  • lekkere fles wiskey (voor als hij zich zit te ontspannen bij zijn cd)
  • polo van lacoste voor hem en voor de kleine
  • fotolijstje voor op zijn bureau waarin een foto van de kleine komt natuurlijk

:smiley: Leuk!!!



En stiekem vind ik het ook wel leuk dat jullie het zo leuk vinden, want destijds was het mijn geheel eigen (zeldzame) brainwave… :wink:



Bij mij mislukte het alleen gedeeltelijk omdat niet alle cadeautjes ingepakt waren toen Hieke ineens met 36+5 geboren werd… dus ik stuurde mijn vent naar mijn bed (ik beviel in het zhs) dat hij maar eens in die doos moest kijken… haha, had je dat verwarde hoofd moeten zien… :mrgreen:

Lydia… wat heb je een leuke kadootjes bedacht! Daar zal papa heel blij mee zijn denk ik.