Cadeau jongen naar basisschool en cadeau meid naar het hbo

Hoihoi,



Ik zoek ideetjes voor 2 cadeaus:



Cadeau 1: Morgen is hier een jongetje voor het laatst in de opvang, want hij gaat na de vakantie naar de basisschool. Nu wil ik dus een leuk cadeautje voor hem kopen. Wat is leuk voor een jongen die voor het eerst naar de basisschool gaat? Hij is dus nu bijna 4 jaar.



Cadeau 2: Het stiefzusje van mijn vriend wordt volgende week 18 en ze heeft net haar diploma en gaat na de vakantie naar het hbo. Nu leek het ons leuk om iets van een studentenpakketje te maken. Ze blijft nog wel thuis wonen voorlopig, dus wat is dan leuk om te kopen?



Ik hoop dat iemand leuke ideetjes heeft!



Groetjes,

Noekie

Hey,



Ons zoontje werd in april 4 en ging toen naar de basisischool, hij kreeg toen een boekje waarvan de ene helft een verhaaltje over een jongetje die ook naar de basisschool gaat en de andere helft je als ouders in kan schrijven hoe de eerste dagen, weken verlopen van je kindje op school wij vonden dat toen echt wel leuk dus misschien een idee…



En een studentenpakketje klinkt echt heel leuk maar sorry heb geen idee wat je daar dan in kan doen…

tja ik weet natuurlijk niet of hij het al krijgt, maar hier waren de (nieuwe) schoolbeker en tas voor groep 1 echt wel een hit met hun 4e verjaardag.



En studentenpakketje… oef… ja ik ging toen ook uit huis en kreeg dus van mijn nicht een mega boodschappenpakket met allemaal dingen die je als student niet zelf snel zou kopen en een lading basisartikelen.



Maar voor iemand die thuis blijft wonen :think: .

Denk er nog even over na.

Ian kreeg van ons ook een vriendenboekje voor in zijn nieuwe klas (hij had er ook een voor op het kdv)

-een beker

-trommel (ook evt voor overblijven?)

-rugzak

-parapluutje



En iemand die 18 wordt, gaat misschien ook rijlessen?

Studentenpakketje… iets met koffie (om te studeren) en studentenhaver? Chocolade erbij (het is immers een meisje :lol: ) en een flesje (van Kneipp geloof ik) opfrissende douchecreme?

Tnx alvast voor het meedenken! Ik ga zo 't dorp even in om wat te zoeken voor het jongetje, want dat is morgen al. Misschien inderdaad iets van een boekje ofzo.



Voor het meisje ga ik nog even nadenken :slight_smile: Heb ik nog eventjes voor, dus tips zijn welkom :smiley:

Voor het jongetje een leuk boekje gevonden over naar school gaan enzo.



Nu nog een studentenpakket bedenken…

Voor haar: een leuk boekje over studeren, kookboek voor studenten(komt vast ooit een keer van pas), leuk hoesje voor de studenten-ov, bioscoopbon voor een leuke avond uit,…

in het studentenpakketje zou ik een pakje paracetamol doen. Heeft ze vast wel nodig met al die studentenfeesten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voor het studentenpakket een mooi schrijfblok ofzo met een mooie pen? Aantal dubbeltjes voor het kopiëren?

studentenhaver :lol:

@meisje1974 wrote:

in het studentenpakketje zou ik een pakje paracetamol doen. Heeft ze vast wel nodig met al die studentenfeesten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Hahahaha, volgens mij heeft ze nog nooit alcohol gedronken en is ze daar niet zo van :wink:



Kookboek voor studenten is een leuk idee!



Bedankt voor het meedenken!! Als iemand nog een ideetje heeft hoor ik het graag. Moet vast lukken om wat leuks samen te stellen :slight_smile: Kan ook nog iets erbij doen ivm 18 worden. Iets met rijbewijs ofzo. Eens even nadenken :smiley:

@crien wrote:

Ian kreeg van ons ook een vriendenboekje voor in zijn nieuwe klas (hij had er ook een voor op het kdv)

-een beker

-trommel (ook evt voor overblijven?)

-rugzak

-parapluutje



En iemand die 18 wordt, gaat misschien ook rijlessen?

Studentenpakketje… iets met koffie (om te studeren) en studentenhaver? Chocolade erbij (het is immers een meisje :lol: ) en een flesje (van Kneipp geloof ik) opfrissende douchecreme?




Ik heb ooit es een kookboek gehad van Midas Dekkers… Weet niet meer precies hoe het heette… Koken op je eigen… Of zoiets :think:

Dat “koken op je eigen” heeft mijn vriend ook van z’n ouders mee gekregen. Best handig: er staat bijv. in hoe je pannekoeken bakt en rijst kookt. Ook als je geen fornuis hebt(koken kan volgens Dekkers ook in een koffiemachine :lol: )… Maar ik vind het nu wel wat achterhaald, er zijn vast leukere te vinden(wat de opmaak betreft en ook de recepten die erin staan :slight_smile: )

Ik heb kook op eigen benen van fokke en sukke besteld nu. En dan eens kijken wat ik erbij doe :smiley: Studentenhaver ofzo :slight_smile: Koffie drinkt ze niet en drank ook niet, dus dat schiet niet op :lol:

@Noekie wrote:

Ik heb kook op eigen benen van fokke en sukke besteld nu. En dan eens kijken wat ik erbij doe :smiley: Studentenhaver ofzo :slight_smile: Koffie drinkt ze niet en drank ook niet, dus dat schiet niet op :lol:


En AA-drink, druivensuiker en andere energieleveranciers voor de avonden voor de toets :wink: