Cadeau ideeen 2 jarig meisje.

Het is weer bijna zover.

Over een paar weekjes (ja slik echt) word mijn dochter 2.

Anders hebben we altijd wel genoeg ideeen, maar nu zijn ze op.

Wat kan ze van ons krijgen en wat zijn nou leuke ideeen om door te geven aan de familie.





Help!

-stepje

-ballentent

-dora laptop

-puzzels

-verkleedkleren

-make up tafeltje

-make up

-sieraden

-microfoon

-muziekinstrumenten

-dansmat

keukentje en van andere mensen zou je dan uitbreiding kunnen vragen strijkplankje strijkijzer wasmachine etc.



poppenwagen, maxi cosi, poppenbedje.



wat leuks voor buiten als het mooie weer er straks aan komt bv glijbaantje, speelhuisje, schommel.

duplo

little people

buitenspeelgoed idd (zandbak / schommel /wip)

loopfietsje (blokker/intertoys etc 8 euro)

kleurtjes/wasco

(voorlees)boekjes

bal

auto’s

houten puzzels

duplo

klei

keukentje

vingerverf

voorleesboeken

winkelwagentje

kassa van fisherprice!

magnetron bij de action,maar 8 euro! doet het echt! ding is geweldig!! hier een gouden aankoop!!



insteekmozaiek

boekjes

Voor deze leeftijd is duplo leuk.

Een wandelwagen. Een pop.

Houten puzzels.



Ik kijk ook altijd vooruit met kado’s. Ik vraag dan bijvoorbeeld speelgoed tot 3 jaar dan kan ik steeds wat uit de kast halen als ze weer een paar maanden ouder zijn.

wat ik zelf op het/mijn 8) verlanglijstje heb staan voor als mijn kleine vent 2 wordt is bambino loco.



Ik had zelf vroeger mini-loco en was er helemaal gek van, bambino is vanaf, ik dacht 2,5-3 jaar.

(echt ik kan niet wachten :lol: )

Duplo is op het lijstje geschreven.

Boekjes hadden we zelf nog kunnen gedenken.



Wagentje heeft zel al

Keukentje zullen we ruimte voor moeten maken, is nog maar de vraag of dat gaat lukken.



Bedankt voor de ideeen tot zover.

Kassa van FP

serviesje

Knutselspullen waren hier een succes toen: klei/stiften/plakspulletjes.

@joseetje wrote:



Keukentje zullen we ruimte voor moeten maken, is nog maar de vraag of dat gaat lukken.




ik had eerst voor nano een fornuisje van de rommelmarkt die enkel een kookplaatje was, die was dus in totaal twintig bij twintig bij 10cm of zo was. Behoorlijk compact dus. En dan gewoon een leuk pannensetje erbij van de hema of zo....
En als je toch wat plek weet te maken; er is nu volgens mij een leuke bij de leenbakker in de aanbieding.

Ook leuk is een speeltent, eventueel met zo'n kruiptunnel erbij. Kun ej gewoon inklappen als ie niet in gebruik is :wink: Hema heeft vaak leuke in paddestoelvorm en zo.

@fiep klophout wrote:

@joseetje wrote:


Keukentje zullen we ruimte voor moeten maken, is nog maar de vraag of dat gaat lukken.




ik had eerst voor nano een fornuisje van de rommelmarkt die enkel een kookplaatje was, die was dus in totaal twintig bij twintig bij 10cm of zo was. Behoorlijk compact dus. En dan gewoon een leuk pannensetje erbij van de hema of zo....
En als je toch wat plek weet te maken; er is nu volgens mij een leuke bij de leenbakker in de aanbieding.

Ook leuk is een speeltent, eventueel met zo'n kruiptunnel erbij. Kun ej gewoon inklappen als ie niet in gebruik is :wink: Hema heeft vaak leuke in paddestoelvorm en zo.


Volgens mij kun je ook zo'n kook plaatje bij de hema kopen :thumbup:

Gevonden!
:mrgreen:

idd dat wilde ik net zeggen! ik vind die zooooo :inlove: net als dat pannesetje van de hema, erg handig, kan zo in de vaatwasser en schoon is de hele meut weer! overigens heb ik haar garde ingepikt! wat een handig formaat is dat! :dance: ze heeft van mij een slag kleiner gekregen, dus nu zijn we allen weer tevreden!



succes met het keizen van de cadeaus

Ja he, ze hebben daar zulke leuke kinder kookspulletjes :inlove:

psst, ik weet nog een hele goede link met patronen voor zelf maak keukentjes, postkantoortjes, winkeltjes etc. en bedden, kasten alles wat je maar kan bedenken! Zo super, beetje Pottery barn stijl. Als iemand de link wilt Pb me dan maar even :dance:

idd… meisje en hema spulletjes… is een slechte combi voor je portemenee, gelukkig kost het nit het meeste!

Kleding

Van de mensen met een goede smaak natuurlijk :wink:

ik heb veel zien staan maar het meeste hebben we al :oops: Eva Lynn is de tweede meid en ik heb geen idee meer. tis nog niet direct nodig, augustus pas, maar ik denk er al over na omdat ik nog niks kan bedenken…



alleen dat houten loopfietsje van de trekpleister vond ik erg leuk maarja die was natuurlijk super snel uitverkocht :mrgreen: