Cadeau ideeën gezocht...

Jaja, heb ik weer, verzin ik eens een leuk verjaardagskado voor mijn moeder(prof. fotoshoot van hele familie incl. afdrukken), blijkt de fotograaf met vakantie als wij er zijn :wink: Aangezien dit de enige fotograaf is, die ik goed vind, daar in de buurt, moeten we dus op zoek naar een nieuw cadeau.



Mijn moeder is sportief, maar heeft veel last van rug/heup/knie, ze houdt van koken, foto’s maken, reizen en van lezen, maar heeft in mijn ogen echt ALLES al :shifty: Dus ik weet even geen alternatief :think:



Wie oh wie heeft een leuk idee :pray: :pray: ?

Als ze alles al heeft zou ik niet een kado kopen maar een weekendje weg, of een dagje sauna, samen lekker uit eten, of zo’n kookcursus, bonbons maken, sieraden maken, high chocolate in de reguliersbree.



Met andere woorden, een leuk dagje met haar dochter.

Of als je echt die fotoshoot wil, een zgn tegoedbon maken totdat de fotograaf terug is van zijn vakantie.

Mijn schoonmoeder kreeg van mijn schoonzus een dienblad met daarin een foto van haar 3 kleinkinderen.

Daar pronkt ze nog steeds mee, al was dat kado volgens mij met kerst. Geen idee meer wat we voor haar verjaardag hebben gedaan.



Mijn moeder wil nooit kado’s of dergelijke, dus die krijgt plantjes of net wat in ons opkomt wat ze nodig heeft.



Voor mijn schoonmoeder voorgaande jaren:

  • Fietstocht met ons allen door Amsterdam-Noord (daar heeft ze vroeger gewoont, zo ook mijn schoonvader, dus wij zijn ook veel te weten gekomen van vroeger en waar ze woonde al stond het huis van mijn schoonmoeder er inmiddels niet meer)
  • Kaartjes voor een musical

    :think:
  • Een verrassingsdagje naar Brugge. Dat was overigens ook tevens het cadeau voor schoonvader die 2 weken eerder jarig is en ze kregen eerst een brief dat ze op haar verjaardag om 7uur 's ochtends klaar moesten staan bepakt met van alles en nog wat. Van pyjama en tandenborstel, tot aan skischoenen en paspoort aan toe.



    Verder kan ik het mij even niet meer herinneren. De “gewone” kado’s blijven toch minder goed hangen :wink:



    Oja, een fotoshoot hebben wij ook een keer gedaan, alleen dat was nog voor de kids… Wordt dus weer eens tijd dat we dat weer doen :mrgreen:



    :-* Liefs, Evelien :vlinder:

Het is dus een kado dat niet ik alleen geef, maar samen met mijn broers. Dus het mag best wat kosten :mrgreen: ga eens nadenken over de tips die ik tot nu toe heb gehad…



Al is zo’n dagje weg niet al te makkelijk te regelen aangezien zij niet in NL woont 8) :wink:

Een of andere dagcursus met koken/bakken of decoreren?



Luchtballon



Een etentje bij haar thuis organiseren met catering dat ze kan helpen ofzo?



:think: Maar goed ik lees ook dat ze zwakke heupen/knieen heeft dus misschien niet zo geschikt.



Cursus fotografie? Of gewoon een heel mooi superdeluxe fototoestel?

  • digitaal fotolijstje, vol met jullie mooiste foto’s
  • een brander voor in de keuken (je weet wel, waar een vlam uitkomt). zoiets koop je zelf niet zo snel, maar is wel leuk voor een fanatieke hobbykok
  • je neem haar gewoon mee de stad in om iets leuks uit te kiezen. Mooie sjaal voor de winter, leuke nieuwe tas etc. etc. etc.
  • een mand vol met haar favoriete verzorgingsproducten

is er niet iets voor in de keuken wat ze nog wil? goede pastamachine met een mand italiaanse producten of juist vanalles om zelf taarten te bakken oid.



een topkok bij haar thuis om een etentje te maken voor de hele familie. hebben jullie ook meteen een leuke avond met elkaar :thumbup:



tijdschriftproefabonnement?

Maak een mislukte foto met een kaartje erbij. Wanneer de fotograaf terug is van zijn vakantie, laten we een goeie maken!

@sensje wrote:

Maak een mislukte foto met een kaartje erbij. Wanneer de fotograaf terug is van zijn vakantie, laten we een goeie maken!


Leuk :lol:

Helaas zijn wij dan al weer terug in NL :wink:



Allemaal leuke ideeën :thumbup: maar mijn broers hebben iets beters verzonnen :shifty: Ze hebben een vriendin van mijn moeder de opdracht gegeven eens voorzichtig te informeren. Toen zei ze, dat ze graag een elektrische fiets wil, zodat ze weer lekker met mijn pa kan fietsen. Wij gaan haar dus daarvoor een bijdrage geven :wink:

Dat is een mooi kado :thumbup:



Zelf ben ik altijd fan van “blad kado”. Je kunt mensen dan een tijdelijk abonnement geven op een tijdschrift naar keuze. Hoe duurder je bon, hoe langer je een blad ontvangt.