Cadeau geboorte 3e jongen beste vriendinnetje

Mijn beste vriendinnetje krijgt haar 3e zoon. Ik ben nogal inspiratieloos wat cadeautje betreft… iemand suggesties? Ik vind het wel een keer leuk om een kraammand te maken, met voor een aantal dagen elke dag een cadeautje, bijv iets voor mama, iets voor papa, iets voor de broers, voor beeb, uitje als ze weer op de been is enz, maar verder nog geen idee…

een mand is altijd leuk.

Hier zat er bij de 2e/3e/4e idd ook iets in voor de grote broer(s) wat erg gewaardeerd werd door de heren.

Ook voor papa en mama iets :thumbup: en natuurlijk spul voor de nieuwe boreling.



Wat ik erg leuk vond was dat er ook iets nieuws van kleertjes in zat. Al is het maar een leuk shirtje. Het is toch weer een nieuw kindje :inlove: . Iets van een lekkere (baby)creme, een boekje voor de baby… verder zaten er hier telkens de bestekjes in (mand kwam van mijn ouders).



Ook leuk… een luiertaart zelf maken.

Ik had bij de buren een (grote) luiertaart (tweeling) gemaakt en er ook wat kleine cadeautjes op vast gemaakt (sokjes, buggyboekje, rompertjes etc) bovenop had ik van die geboortehartjes (kan je kopen bij de Jamin los scheppen en bij de Prenatal in een pakje) ingepakt in cellofaan, verder van die schuimmuisjes over de taart heenlopend. Daar wisten papa en de grote broer en zussen hier wel raad mee :wink: (je hebt ze in het roze wit, maar je kan ook alleen de witte eruit vissen natuurlijk :angel: ).



De lagen met blauw lint vast zetten, ik had een plaat mdf met een passend papiertje ingepakt en daar de taart op gezet en het geheel in cellofaan verpakt met een grote strik er aan natuurlijk.



Hier waren het hele kleine meisjes, dus voor ze in maat 2 pasten… dus de taart heeft lang gestaan voor de show.

Ik heb voor mijn zus ook een luiertaart gemaakt.



Ook voor papa en mama wat ingedaan (was de eerste).

Anti-wallen oogcremé voor papa :wink: en een lekkere bodylotion voor mama.



Verder rompers, spuugdoekjes, sokjes, slabbers, het hele Zwitsal assortiment en die leuke muis knuffel van Hema met de lange oren.

Ik heb 5 pakken luiers gebruikt, maar het was dan ook de bedoeling dat het een mega taart zou worden.



Verder had ik er ook nog een aantal kleding setjes los bij gegeven.



Van mijn vriendin heb ik met Lucas ook een kraam-mand gekregen met boekjes voor de heren, setje voor gipsafdruk, knuffel, sokjes, etc…





Als je dat leuk verpakt ziet dat er heel feestelijk uit!

wauw… 5 pakken :lol:

Is daar een foto van?

Ja, heb ik.

Alleen ik zit nu op de laptop en ze staan op de vaste computer.



Ik zal eraan proberen te denken.

ik heb bij allebei de kids van hub zijn werk de prenatal beer gehad met naam en geboortedatum vind ik erg gaaf!



heb bij lizz een paraplu van hydrofielluiers gekregen



iets met de naam? ik deed zelf een badcape

Iets voor papa, mama, broers, beeb en uitje, dan heb je al 6 cadeautjes :mrgreen: Nog twee en de kraamweek is vol!



Even denken wat er in de mand zat die we deze keer kregen:

de mand zelf natuurlijk

een fotolijstje met daarin al foto’s van ons meisje

rammelaar

baby’s eerste jaar (boek om zelf in te vullen)

puzzel die geluid maakt als je de stukken er weer in doet

tas om in de auto aan de stoel te hangen. Hier kan dan speelgoed in gedaan worden (vond ikzelf alleen een iets minder leuk cadeau :oops: )

chocolaatjes met om ieder chocolaatje een papiertje met de naam van uk erop

een schilderijtje gemaakt door mijn pa met 4 personen erop



Wat ik zelf ook wel eens gedaan heb, is een kist gekocht en daarin een berg luiers gedaan (ook rolletjes net als bij een luiertaart) en daar had ik allerlei cadeautjes tussen verstopt.