Ik ben nu 32 weken zwanger van de tweede. We hebben natuurlijk nog alles van de toen onze dochter baby was. Vandaag kwam mijn moeder met het idee om een bibabad te kopen, want anders wisten ze niks te geven.
Ik vind het heel lief, maar ergens denk ik dat we er niet (genoeg) gebruik van zullen maken. Weten jullie wat we nog meer kunnen vragen aan duurdere dingen die we nog kunnen gebruiken?
Ik had ook al aan een Lodger gedacht, maar die gaat mijn moeder zelf eentje maken… alle ideeën zijn welkom!
hoihoi
ik wil graag een triptrap stoel dus die heb ik op mijn lijstje staan en een babytentje van deryan.
daarnaast ook de visolietabletjes van vsm puur mama. Die zijn ook best wel prijzig en ik wil ze nog lang slikken.
Ik heb de catalogus van babystuff en daar heb ik wat dingetjes uitgekozen en op het lijstje gezet in allerlei prijsklasse
groetjes
marlies
Van de vriendengroep krijgen we ook altijd een gezamenlijk cadeau, maar idd kan ik het nu ook niet bedenken. De wrapper gaan we gewoon weer gebruiken, tripp trapp hebben we zelf al gekocht want die waren met 20 % korting laatst en verder is alles nog leuk en mooi. Speelgoed enzo hebben we genoeg, misschien iets anders dan wat je oudste nu heeft? Ik zit te denken aan een tafeltje en 2 stoeltjes voor buiten(of binnen als je die nu nog niet hebt?). Kan nr 1 er al eerder gebruik van maken maar hebben ze straks beiden volop plezier van. Van mijn ouders kregen we vorige keer box en kleed, nu storten ze een bedrag wat we kunnen besteden aan wat we willen (Dus aankleding kamertje, bedje enz) Verder weet ik het ook niet. Een hangmatje voor in de box leek me misschien ook wel leuk, misschien is dat iets?
Bij ons is het de 1e dus we hebben natuurlijk veel minder, maar wij hebben een Doomoo Seat gevraagd. Kan me voorstellen dat je zoiets nog niet hebt…
Bumbo stoeltje??? Stoeltje waar baby’s al vanaf 3 maanden in kunnen zitten…
persoonlijk zou ik wel voor Bibabad gaan, voor als je baby dan ouder is kunnen ze met ze 2e in bad. (of je moet al een groot bad hebben?)
Maar dat is persoonlijk.
Ik zou dan idd voor Bumbo stoeltje, Doomoo Seat, of gewoon een bedrag op je rekening (wat hun zouden willen uitgeven.) voor evt later.