Cadeau 4 jaar

Ik zat eens te denken aan de voorgaande jaren en de cadeaus die we hebben gekregen. Veelal cadeaus waar je juist net (nog) niets aan hebt. Zo kregen we een kleiset toen Enzo 1 werd :lol:

maar goed, het ging uiteraard de kast in en we hebben er nu veel plezier van maar ik merk gewoon dat je, tegen een verjaardag aan, echt wel weer speelgoed wilt hebben wat weer eens uitdaagt.

Dus wilde ik een wensenlijstje maken en als mensen vragen wat hij wilt, ik mooi met wat aan kan komen.

Nu zat ik al te denken aan:

Rummikub voor kids.

Loco

K’nexx

Puzzles

tja,

Wat vonden jullie nou speelgoed wat echt nuttig was/ waar nog lang mee gespeeld werd/ wat uitdaging blijft bieden?

Alvast bedankt voor het meedenken!

lego/duplo

playmobil

leesboekjes

spellen als pluk van de petteflet

kapla

houten treinbaan met evt treintje wat op batterijen loopt

maar kijk vooral naar wat de intressen zijn van jou kind

is het meer een buitenkind

step

bliklopen

basketbalmand

@mickey wrote:

Ik zat eens te denken aan de voorgaande jaren en de cadeaus die we hebben gekregen. Veelal cadeaus waar je juist net (nog) niets aan hebt. Zo kregen we een kleiset toen Enzo 1 werd :lol:

Oh ik kreeg hamertje tik met een loodzware hamer :mrgreen: OOK zo leuk :roll:

Ik lees met je mee, hier duurt het ook nog maar even namelijk die 4e verjaardag. Electro is ook leuk vind ik.

Ik lees ook ff mee want ik vind het moeilijk om te bepalen wat hij nu echt leuk vind.

Soms denk ik “dat is leuk” en vind hij er geen fluit aan en als ik het soms niks vind dat vind hij het weer wel leuk :roll: :mrgreen:

Nou ik lees ook mee, want zit met het zelfde “probleem”.

Heb wel een paar dingen in mijn hoofd:

gereedschapskoffer met gereedschap (hier een ware bob de bouwer)

spelletjes zoals huisje boompje beestje

cd speler voor op zijn kamer (als ie geen bob word dan wel zanger)

knutsel spullen

cars horloge

verkleedkleren

boekjes

moeilijke puzzels

visspullen (kan hij samen met papa gaan vissen)

Heb dus wel wat ideeen, maar weet zelf niet wat ik moet geven. Vorig jaar nog een fiets gegeven, maar dit jaar? :think:

@ilona wrote:

Nou ik lees ook mee, want zit met het zelfde “probleem”.

Heb wel een paar dingen in mijn hoofd:

gereedschapskoffer met gereedschap (hier een ware bob de bouwer)

spelletjes zoals huisje boompje beestje

cd speler voor op zijn kamer (als ie geen bob word dan wel zanger)

knutsel spullen

cars horloge

verkleedkleren

boekjes

moeilijke puzzels

visspullen (kan hij samen met papa gaan vissen)

Heb dus wel wat ideeen, maar weet zelf niet wat ik moet geven. Vorig jaar nog een fiets gegeven, maar dit jaar? :think:

De gereedsschapkoffer hebben we al een tijdje. Dat was echt een top cadeau!

Verkleedkleren is een goede. Mega Mindy is erg in trek hier. Loopt hij rond met zijn masker op (ik moet dat ding ook regelmatig op :roll: ‘Mega mama’ ben ik dan :mrgreen: )

Huisje boompje beestje viel mij wat tegen. Ik vond die van mij toen ik klein was en is wel erg simpel. We hebben ook een soort ‘mens erger je niet’ van Sesamstraat. Dat is wel leuk.

Ik denk nog even door :thumbup:

Hier zijn grote hits;

playmobil

lego

spel Kinderen van Catan

spel Jakkiebak, Kippekak

spel catamini (denkspel wat ze alleen kunnen doen)

spel Halligalli

Hamertje Tik

spel Castle Logics (denkspel wat ze alleen kunnen doen)

Puzzels

radio/cd speler voor op de kamer

Junior Loco

Playdoh (klei)

Knutselspullen

boeken; mijn eerste en tweede Van Dale

kinderkookboek

Kinderbakset

sprookjesboeken of cd’s

Hier krijgt R de houten knikkerbaan van Quadrilla (er zijn ook goedkopere hoor)

Lego

Playmobil

verkleedkleren

knutselen

kleien

verven

zijn toch wel dingen die hier favoriet zijn

De allergrootste favoriet is hier de trampoline (bij beide) die R gekregen heeft toen ze 3 werd.

K vindt spelletjes e.d. ook heel leuk maar die is ook ruim 6 en een heel ander kind dan R. R is meer van het bezig zijn enzo.

de knikkerbaan her vor wendy ook favoriet overigens.

We hebben laatst een kindje een kniderdjoelbak gedaan viel ook helemaal in de smaak,

verder idd voor buiten wel uitdagende dingen als ene hoeplen bliklopen step,

wij zitten ook met de vraag wat geven we G voor zijn verjaardag en wat vragen we? Hij krijgt al zo veel ivm zijn verjaardag vlak na de snt en vlak voor kerst… bovendien krijgt ie en bij mama thuis wat en bij papa thuis wat… tja das even extra nadenken, bij ons zal zijn verjaardag en de aantal kadootjes een stuk minder zijn.

Ben wel benieuwd,

bakspullen vindik ook een goede tip aangezien hij vaak bakt met papa cakejes maar ook gewoon eten koken vind ie leuk

we hebben ook gedacht aan een skelter maar aangezien ie klein is is dat ms iets meer voor as ie 5 word.

ik lees nog even mee naar tips

Leuke gymtas voor op school… Broodtrommelje en beker… Lampje voor naast het bed…

Hij is jarig geweest en vreselijk verwend.

Ik heb veel aan jullie tips gehad :thumbup: en het volgende heeft hij gekregen:

Van ons een knikkerbaan van Cuboro.

Een garage van Plan toys + aanverwante artikelen

Castle logics, cool spel alleen was Enzo na 3x spelen al bij het niveau 'master’aanbeland :shock:

Loco

knutselspullen

autootjes

gezelschapsspel

playmobil

lego

een piratenpak, kwam hij gister aanzetten met he pak aan. Vond hij zo spannend en stoer :inlove:

puzzels

en zijn achteroom kwam aanzetten met dozen/ tonnen vol met Lego, ook technisch lego. Was van zijn zoon geweest, R. zijn neef dus, en die wilt geen kinderen dus mochten wij het hebben. Ook nam hij heel veel puzzels mee. Dit hebben we allemaal even opgeborgen…

Wij hoeven i.i.g. voor de rest van ons leven geen lego meer te kopen :lol:

Wat ik ook nog heb gevraagd maar niet gekregen (vragen we aan de Sint):

Kinderrummic/kub

Playmais (geweldig spul, google maar eens)

groetjes,

Mickey

Wat ook een heel leuk spel is, en wat de Sint hier gaat brengen is een spel van HaBa; Boomgaard. Dat is een samenwerkingsspel, of je wint samen of je verliest samen van een brutale raaf!

Th kan nog niet zo goed samen spelen (met een spel) en vindt het moeilijk als hij niet gaat winnen… dus dit leek me een goede 1e stap!

En voor Sint ben ik ook alvast opzoek naar een kleine werkbank en een echt gereedschapssetje, dan kan hij mooi deze winter in de schuur aan het timmeren en zagen! :inlove:

Maar leuke cadeau’s heeft Enzo gekregen zeg! :thumbup:

Ik kwam dit topic weer tegen en heb even je lijstje bekeken. Hij is in ieder geval goed verwend :thumbup:

Hier staan de Hot Wheels hoog in het vaandel, MAAR ook een scheetzak :lol: en knikkers. Zo zie je maar… ZO groot zijn ze ook nog niet :mrgreen: gelukkig