Cadeau 30jarig huwelijk

M’n schoonouders zijn volgende maand 30jaar getrouwd, en we hebben echt geen idee wat we ze als cadeau kunnen geven.

We willen het samen doen met schoonzus, die 2 kinderen heeft (3,5 en 1,5 jaar) het budget is max 150 totaal.

Foto’s laten maken hebben we bij 25jarig huwelijk al gedaan, sauna gaan ze zelf regelmatig naar toe dus niet ‘bijzonder’.

We gaan op hun kosten al met zn allen op vakantie in de zomer, weekend weg oid valt af.

Uit eten, high tea etc doen we al regelmatig met zn allen of zij alleen, ook geen optie.

We hadden eerst gedacht een nieuw servies te geven, dat loopt toch wel flink in de kosten en willen ook niet een deel geven dat hun zelf een deel moeten bijleggen.

Wie heeft er inspiratie? :mrgreen:

Waarom valt een weekeind weg gaan af? Dat is dan voor hun samen toch?

Anders, avond uit (ofwel hun tweeen of samen). Cabaret diner, Diner Show, Musical o.i.d.

Willen ze in huis iets laten doen?

Mijn ouders waren 30 jaar getrouwd en wilden een bad in hun badkamer.

Broer en ik hebben voor (oke iets duurder) 300 euro aan 5 euro cadeaubonnen gegeven van een bouwmarkt. Moesten ze wel zelf zoeken in het huis.

3 jaar terug namen ze ons allemaal mee op vakantie, daarna hebben broers en ik als dank een stenen bbq (ofwel tuinhaard) gekocht, meen ook rond de 150 euro in totaal.

Misschien is dat iets?

Vind dat zo lastig. Je zoekt naar iets duurs, terwijl ze misschien niet eens iets nodig hebben, moeilijk hoor.

Dankje voor je antwoord :slight_smile:

Een avond uit hebben we nog helemaal niet aan gedacht, ik houden we zeker als optie!

Weekend weg willen ze zelf niet, hadden ze al aangegeven.

Pff het is zo lastig voor mensen die alles al hebben :think: Als ze iets willen, dan kopen ze 't.

Als ze een dagje weg willen, dan gaan ze dat doen. In huis hoeft er niks gedaan, badkamer is nieuw, zolder net verbouwt, tuin is compleet en mooi onderhouden.

Moeilijk…

Als de foto’s 5 jaar oud zijn denk ik dat ze ook wel blij zullen zijn met nieuwe foto’s.

@lbc wrote:

Als de foto’s 5 jaar oud zijn denk ik dat ze ook wel blij zullen zijn met nieuwe foto’s.

Ja dat denk ik ook wel :slight_smile:

Alleen vinden we het niet leuk 2 jubilea hetzelfde cadeau te doen

Lijkt mij wel leuk, zeker nu er (meerdere) kindjes zijn

@groenelimo wrote:

Lijkt mij wel leuk, zeker nu er (meerdere) kindjes zijn

Mij ook op de oude staan zeker de helft van de kleinkinderen er nog niet op.

Ik weet zeker dat ze erg blij worden van een mooie canvas van de kleinkinderen.

edit alle kleinkinderen lees ik nu :wink:

Bedankt voor jullie input :slight_smile: maar iets met foto’s gaat 't echt niet worden.

Behalve dat m’n schoonvader zelf een professioneel toestel heeft, er al canvassen hangen van de kleinkinderen, zijn er ook persoonlijke redenen om dat nu niet te willen doen.

schoonzus net gescheiden, ligt nog iets te emotioneel en gevoelig voor mn so om dat gelijk een foto zonder de papa te geven