cadeau 2 jarige

Onze T.ara wordt 2 jaar donderdag.



Wie weet er leuke cadeautjes.



ze krijgt dit al: (en daar zitten ook sint cadeaus bij)



houten poppen ledikant

baby born

hello kitty bouwhuis (soort duplo)

strijkplankje met bout

buggy voor babyborn

puzzels

loopfiets

kleertjes babyborn

duplo

thee service

leerzame boekjes

megakleurdoos (ze hebben nu een leuke bij Action, kost geen dr*l)

kleurboek

klei (hier met stip op 1! :smiley: )

puzzels van 4, 6, 9, 12 en 16 stukjes

vouwblaadjes

kinderschaartje (bij Wibra hebben ze redelijk veilige en voor weinig, iets van 0,39 geloof ik :think: )

(voorlees)boekjes met luikjes/flapjes

de spellendoos van Nijntje (een goede nr. 2:lol: )

Spel: Koetje Boe, Verstoppertje met Hopla enz.

inderdaad een buggy voor de pop, of een draagzak, badje, flesje etc.

vingerverf, klei, klein duimpjes, kleine potloodjes (hema)

kleurboek/schetsboek

stofzuigertje

Ava krijgt voor haar 2de verjaardag (in April :lol: ) een fietsje, en Crayola Beginnings - Colour Me A Song

Dat is een doodle pad, en als je erop tekent speelt er muziek, hoe sneller je tekent hoe sneller de muziek.



Verder hebben we er nog niet over nagedacht. Voor ons hoeft het niet allemaal leerzaam te zijn. Gewoon lekker spelen lijkt me leuker voor een kleintje.

Onze dochter is vorige week 2 jaar geworden en heeft het pratende theeserviesje van Fisher Price gekregen. Dit vind ze erg leuk. Verder heeft ze van Playmobil 1 2 3 de boerderij gekregen.

leuke tips allemaal, kan ik vast iets mee

Lila is een paar dagen erug 2 geworden en heeft een 6Volt accu-auto gekregen; geloof me, dat is een succes!!! Speedy Race Car van Intertoys. Ze crost ermee door de kamer maar het liefst nog op het plein tegenover ons huis…

Verder heeft ze ook de BabyBorn met magisch potje, Little people roze schoolbus, heeeele grote blokken van de Droomtuin en een roze koninklijk potje en meer klein spul gekregen…