C1000 walt disney kerstballen

Voor een aantal jaren geleden was er een actie bij de C1000 waar je Walt disney kerstballen kon sparen.

Nu heb ik er heel wat, maar wil er graag nog een stuk of wat bij.

kleuren en figuurtjes makt niet uit, alles is welkom.

Wie heeft ze nog liggen en doet er niks mee?

Zo had ik een paar kerstbungels van de Super de Boer liggen van een actie van een paar jaar geleden en heb ik via MP de serie van 16 stuks compleet kunnen maken :lol:

Ik weet niet op je al op MP hebt gekeken?

@sassie1980 wrote:

Zo had ik een paar kerstbungels van de Super de Boer liggen van een actie van een paar jaar geleden en heb ik via MP de serie van 16 stuks compleet kunnen maken :lol:

Ik weet niet op je al op MP hebt gekeken?

Ik had ze bij de kinderkerstspullen neer gelegd, maar onze meid wilde ze toch wel in “de” boom hangen ipv haar eigen. Aangezien we best een grote boom hebben, mogen er wel wat meer bij. Ik blijf ze wel leuk en fleurig vinden.

Ik heb id op mp gekeken en al bij dees en geen geinformeerd.

De gewone bungels ken ik wel, maar de kerstbungels :think:

Ik wil wel even voor je zoeken, heb vorig jaar een beste bult van zulke gekregen van mijn moeder. Mij niet gezien, maar als ik jou er blij mee maak (maar lukt dat nog voor kerst?).

Bij ons (Amersfoort) liggen ze gewoon bij de c1000 voor 50 cent te koop.

@mereltje85 wrote:

Ik wil wel even voor je zoeken, heb vorig jaar een beste bult van zulke gekregen van mijn moeder. Mij niet gezien, maar als ik jou er blij mee maak (maar lukt dat nog voor kerst?).

Hoi,

Als je wil, heeeel graag.

Hoeft niet perse voor de kerst hoor, dan leg ik ze voor volgend jaar achteruit.

@jen wrote:

@mereltje85 wrote:

Hoi,

Als je wil, heeeel graag.

Hoeft niet perse voor de kerst hoor, dan leg ik ze voor volgend jaar achteruit.

Ik heb ze zowaar al gevonden, het zijn er 13. Maar dan zit je wel met verzenden met pakketpost, dus als dat het je waard is (waar woon je in overijssel, er valt misschien ook wel wat te regelen).

heb je een pb gedaan.

je bedoeld die gekleurde ballen ? zoals pp de foto hieronder?

Daar heb ik er echt heel veel van. Die liggen hier in een doos want die passen niet bij onze kleur ballen :mrgreen:

@Mam van 2 wrote:

je bedoeld die gekleurde ballen ? zoals pp de foto hieronder?

Daar heb ik er echt heel veel van. Die liggen hier in een doos want die passen niet bij onze kleur ballen :mrgreen:

ikke hebbe…

ik stuur je wel ff een pb

Ik heb er laatst (vorige week) een hele hoop(20-25?) bij de kringloop vandaan gehaald.

Tejo heeft namelijk een eigen kerstboompje met die ballen hangen en ik wilde voor Siep ook zo’n boompje. Nouja… uiteindelijk leek het beter hem nog niet een apart boompje te geven, stond Tejo’s boompje dit jaar gewoon in de woonkamer (met die ballen erin) en heb ik aan de lampen gehangen :mrgreen: Ziet er best gezellig uit :smiley:

Naar de kringloop zou ik zeggen :thumbup: (nee, ik geloof niet dat ik de ballen nu ook al kwijt wil :wink: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder: