C1000 UIT ZEGELS

Hallo meiden,

De C1000 UIT zegels zijn er weer! :dance:

Als er mensen zijn die zegels ontvangen en de zegels zelf niet gebruiken dan zou ik ze heel graag van je krijgen (tegen verzendkosten natuurlijk :wink: en/of tegen een kleine vergoeding! )

Alvast bedankt!

:-*

:shifty: mag ik me onder jou aansluiten? Wij zouden heeeel graag weer naar Julianatoren willen :dance:

Wil de zegels eventueel ook wel ruilen voor zegels van de AH of babyzegels van de Etos of lekker in 't leven-bonnen ofzo…

hier nog niks gezien/ gehoord bij de C1000… maar we gaan sowieso eerst zelf sparen.

Was vorig jaar leuk voordeel en we waren toevallig op die ene mooie dag in de zomer weg :thumbup: .

WIj willen ons als 3e aansluiten :oops: We komen zelf wel bij de C1000 maar niet zo vaak, dus veel kaarten zullen we niet krijgen… :oops:

Als deze actie weer komt zouden wij het erg leuk vinden om ook enkele kaarten te ruilen/krijgen/kleine vergoeding. Wij hebben hier geen c1000, maar wel leuk om er met korting opuit te kunnen.

ik ga even kijken, ik kom bijna nooit bij c1000 alleen van de week wel en toen heb ik ze denk ik ook gehad.

…graag :angel: :oops:

Wij gaan met met opa en oma naar de dierentuin… Een cadeautje die ze 3 jaar geleden al gekregen hebben van ons, maar duur grapje.

Dus ook ik heb belang bij de Uit zegels van de c1000

het is al even geleden dat hier geschreven is, maar wie is er nog zegels nodig? Of wie is er aan dfe beurt om te ontvangen?

Ik heb 5 kaarten met zegels hier liggen voor de liefhebber.

Ik lees/hoor het wel.

groetjes

@schoen wrote:

het is al even geleden dat hier geschreven is, maar wie is er nog zegels nodig? Of wie is er aan dfe beurt om te ontvangen?

Ik heb 5 kaarten met zegels hier liggen voor de liefhebber.

Ik lees/hoor het wel.

groetjes

Ze zijn inmiddels vergeven aan mimi82, ze reageerde het eerst via pb, geen idee of het eerlijk is, maar ik zag verder geen lijstje staan met wie er aan de beurt was.

Ik spaar ondertussen wel verder en laat weer van me horen als er weer wat vol zijn.

gr

Jammer… er is nl nog geen lijstje omdat er nog geen zegels te vergeven waren…

Ik heb ook nog steeds interesse in/voor de zegels.

Was ook al op MP bezig, maar ben opgelicht! Wees dus opgelet!

Mijn ouders sparen ook voor ons, dus wij hebben straks een overvloed. Ik zal ze tzt hier wel aanbieden :slight_smile:

@Memmie wrote:

Jammer… er is nl nog geen lijstje omdat er nog geen zegels te vergeven waren…

Ik heb ook nog steeds interesse in/voor de zegels.

Was ook al op MP bezig, maar ben opgelicht! Wees dus opgelet!

Opgelicht om uitzegels?? :shock: Moet toch ook niet gekker worden!

Ja, erg he?!

Had 5 volle kaarten gekocht en betaald, maar heb helemaal niks binnen gekregen :thumbdown: :twisted:

Zij zegt het op de post te hebben gedaan, maar ik ben er via iemand van MP achter gekomen dat ze al op de ‘zwarte lijst’ staat…

Wij komen net 2 kaarten tekort. Misschien heeft er iemand hier nog wat over? Eventueel heb ik nog nijntjes liggen van de bruna.