C1000 luiers, wat hebben ze er mee gedaan????

Ik gebruik al een jaar C1000 luiers, ze bevielen mij perfect.

Nu hebben ze sinds kort aangepast, maar jee… wat een ellende!

Mijn zoontje is constant nat, zelfs als de luier nog helemaal leeg lijkt, hij sluit gewoon niet meer mooi aan…



Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Ojee, geen idee maar heb vorige week net 4 pakken in de aanbieding gekocht :shifty:

Ja!! idd wij precies hetzelfde… gebruikte al maanden de luiers van de c1000 en ze waren perfect…nu is D telkens zeiknat al na een korte tijd de luier aangehad te hebben, en idd soms is de luier helemaal niet vol en is zijn hele romper nat, had hij normaal nooit last van, hij heeft maat 4+ ,ben nu met die “verbeterde” :roll: luiers aan het denken om dan maar maat 4 te gaan kopen of misschien maar weer overstappen naar een ander merk terwijl ik eerst heel tevreden was voor deze zogenaamde verbetering… :wall:

Ik ben nog altijd tevreden over de luiers van C1000. Vind ze ook echt verbeterd eigenlijk!

had ze nog nooit gebruikt (ja het pakje mini dat je gratis kan krijgen na de geboorte) en laatst zo’n proefpakketje aangevraagd.



Had er gister eentje om gedaan, vond het zelf niet echt fijn voel (heel erg papierig) en toen mijn man later verschoonde vroeg hij ‘wat is dit voor luier, wat een stug ding’.

Hier gaan we ze dus zeker niet kopen.

Stug zijn ze inmiddels niet meer, ze waren inderdaad wel wat stugger als de Pampers.

Maar ze bevielen mij perfect.

Toevallig had ik gisteren een nicht van mij op kraamvisite die bij de C1000 werkt, en zij kon mij ook al vertellen dat er meerdere klachten binnen kwamen over de ‘verbeterde’ luiers.

Inderdaad, luier is niet eens vol, en toch voelt zijn romper vochtig aan.

Mijn schoonzus klaagde ook al, en zei: Je moet niet die nieuwe luiers van de c1000 kopen hoor, dat zijn rot dingen… Thanx :thumbup: ik had net voor beide kindjes een pak gekocht, ik moet zeggen dat het bij de NewBorn tot nu toe goed gaat, maar ik denk niet dat ik een pak weer koop voor haar, want ik vind ze toch wat te stug voor zulke kleintjes.



Nou ja, jammer voor de C1000, maar ik koop ze niet meer, ik zal wel eens even weer kijken bij Kruidvat, die bevielen met ook goed.

ze worden opnieuw nagekeken en opnieuw vernieuwd, begreep ik van een vriendin die had gebeld

Dat zou heel mooi zijn, want hier worden ze niet meer gebruikt, beetje jammer, had net een groot pak gehaald, en die staat nu in de kast, kan ze net zo goed weg gooien.

Nou ik heb zojuist van mijn schoonzus een tip gekregen, die had ook klachten over de nieuwe luiers.

Je kant het klachtenformulier tekenen en zij kreeg voor maarliefst 25,00 euro aan tegoed bonnen van de C1000.

Toch een bekend probleem dus.

Dus ik heb zojuist ook even gemaild.

Grappig, stuit op dit topic en dito…



Ik als trouw pampers gebruikster ben een poosje terug de c1000 luier gaan halen, ging best oke, mits tijdig verschoont bleef de uitslag weg.

Dus de vernieuwde luier ook proberen en bagger zeg, ze blijven gewoon niet droog, al zit er amper een plasje in… romper voelt dan vochtig alsof de luier zweet.



En Mies elke ochtend nat…



Ik een mail geschreven over mijn ervaringen en idd gisteren in de post tegoedbonnen voor boodschappen bij c1000 tw van 25 euro.

In de begeleidende brief stond dat ze er druk mee bezig waren, dat er onderzoek gaande was naar het waarom achter de klachten.



Maar wel fijn om te lezen dat ik dus hetzelfde ervaar als andere ouders.



Nu gebruik ik sinds 2 weken DA luiers en dat gaat tot nog toe goed.

Hopelijk geen uitslag. De huisarts zei dat ze eroverheen kunnen groeien, dat de huid ook dikker word naarmate ze ouder worden.

Dus ik heb goede hoop nog wat te besparen op de luiers…

Met uitslag nooit problemen gehad, zowel met Pampers niet als met c1000 niet.

Kruidvat bevalt hier ook erg goed, dus voorlopig doen we het daar mee overdag, en 's nachts een Pamper.

Ja hier hetzelfde probleem!

Ik vind ze ook wat stug. Normaal gebruik ik kruidvatluiers, maar had nu 1 pak c1000 luiers, maatje 4 (gebruik ik overdag voor beide dochters, oudste heeft snachts 4+ nodig). Mn oudste dochter was kletsnat met de c1000 luier en de jongste had een klamme romper…

Die kopen we dus niet meer!