C1000 luiers veranderd???

Wij hebben altijd c1000 luiers, van die witte, met een blauwe rand met beestjes erop, best leuk.

Nu heeft manlief in t noorden des lands een pak meegebracht (hier gaat de c1000 weg) en vind daarin zo ongeveer helemaal groene luiers met zo’n oubollig beertje erop.

Nu vraag ik me af, zijn ze veranderd, of is dit een oudere versie?

(ik weet dat je niks van zo’n luier ziet, maar onder wit dus wel…en een beetje baby wil ook hip zijn :wink: :mrgreen: )(maar deze vind ik gewoon stom!)

klopt ze zijn veranderd. Maat 5 heeft nu groene krokodillen.

En ze zijn naar mijn idee groter geworden. Koop nu voor Yuri weer maat 4+. Als ze goed zitten sluiten ze wel beter aan naar mijn idee.

Nadeel> bij het aantrekken van het plakstripje is hij al 2 keer afgescheurd :twisted:

Ze zijn idd verandert…de sluiting is nu meer flexibel. Wij hebben ook maat 5 en ze passen prima, met dit model kunnen we nog een heel tijd maatje 5 gebruiken.

Hm, das zonde. Vind ze lelijk, maar ook niet zo fijn. Gelukkig heb ik nog van de oude versie voorlopig.

Bo heeft ook maat 5, met die kroko’s.

Niet handig voor oma’s, die zien het verschil tussen voor- of achterkant niet meer. Dus had Bo vorige week haar luier achterstevoren aan :mrgreen:

Het lijkt mij wel of ze minder absorberen, Bo lekt nu regelmatig door en daarvoor nooit. Jullie ervaring mee??

Maat 4 is voorlopig nog de oude versie hier, voorraad moet nog op, denk ik? Ben wel zo’n muts dat ik nieuwsgierig ben welk beest daarop staat. :wink:

klopt!

ik vond het eerst rotluiers.

maar ik hoorde dat ze veranderd waren en heb ze gekocht en ze bevallen nu prima!

volgens mij staan dip en dap er nu op :dance:

en het scheelt ook flink in de kosten vergeleken met pampers.

liefs van rose,

en oja, ik woon in het noorden des lands