c1000 luiers kleiner dan pamper?

hai hai



ik heb altijd vanaf dag 1 pampers gebruikt bij floris,maar ik hoorde toch wel veel goeie dingen over de c1000 luiers dus ik heb eens een pak gehaald…nu haal ik er net een uit maar het valt me op dat deze luiers kleiner zijn dan de pampers…verbeeld ik me dit nu?



van beiden heb ik de nmr 4+

van pampers had ik de action fit 4+

de luiers zijn ook veel dikker…zou dat wel fijn zitten? :think:

active fit is altijd wat groter door de stretch band.

Ik denk dat je 4+ van pampers babydry wel kan vergelijken met c1000 4+luiers.

en qua lekage? zijn ze goed?

@merel33 wrote:

en qua lekage? zijn ze goed?


Geen idee, mijn jongens kunnen niet tegen de c1000 luiers heb ze dus maar een keer gekocht voor ze, maar mijn vriendin gebruikt ze wel bij haar zoontje en dan zag ik altijd wat het verschil was qua grote en dikte.

Persoonlijk vind ik c1000 niets, word 1 grote harde prop tussen de beentjes als ze gevuld zijn met plas, maar goed dat is mijn mening :wink:

ah dan dan ben ik tenminste voorbereid…dank je wel hoor. :thumbup:

Hier ook billetjes vol met uitslag van de C1000 luiers. :thumbdown:



Maar Ouders van Nu heeft de luiers van de C1000 een paar maanden geleden als beste getest :think:

Ik vind de c1000 luiers ook asoluut niet fijn.

Ze zijn naar mijn idee minder rekbaar en idd krijg je zon bal :thumbdown:

Ik houd t maar gewoon bij pampers en die zijn ook heel vaak in de aanbieding :thumbup:

Ik vind het super goede luiers, erg vergelijkbaar met Kruidvat luiers.



Nou kunnen mijn kinderen echt tegen alle luiers dus dat is makkelijk :thumbup:

Merel! :shock: Gefeliciteerd meid!! :dance:

hier ook c1000 luiers en ze bevallen mij super!!! pampers vind ik juist en klein uitvallen en ze stinken als er in geplast is…vind ik dan he…heb wel het idee dat c1000 kleiner zijn dan voorheen…maar voor de rest zweer ik bij c1000 luiers

@Kay30 wrote:

Merel! :shock: Gefeliciteerd meid!! :dance:




haha dank je wel meid :thumbup: :dance:



ik kan nu nog geen oordeel vellen over de luiers.ik heb er pas twee gebruikt nml.dat ging in elk geval prima :thumbup: voor de nacht heb ik voor de zekerheid wel een pamper gebruikt

Merel, gefeliciteerd :inlove:



Hier ook c1000 luiers, ben er erg tevreden over :thumbup:

hier ook c1000 uiers, en ik vind ze stukken beter dan pampers… die vond ik stinken als sophie geplast had, en die lekte bij sophie altijd door, en met c1000 merk heb ik geen last meer van natte doorgeleke rompertjes!

Hier nu sinds een tijdje ook C1000 luiers en ze bevallen prima!

Ik vind ie dikke prop tussen de beentjes ook wel meevallen eigenlijk.

En ik vind ze wat groter dan de pampers.

Nathalie past nu nog met groot gemak in de 4+ van de C1000, laatst had vriendlief per ongeluk nummer 4 meegenomen en dat paste ook prima.

Geen ervaring met beide luiers, mijn zus zegt dat ze te vergelijken zijn met die van AH & Kruidvat.

En met kruidvat ben ik tevreden.





MEREL!!! :o :o :o Gefeliciteerd! wat leuk! gepland? wist niet dat je bezig was joh! Geniet er van! Broertje of zusje voor Thomas & Floris :inlove:

Ik heb erg goede ervaring met de pampers luiers. De C1000 luiers hadden wij 1 pak gratis van gehad en ik vind ze niet echt super.



Maar ik denk dat dat per kindje verschillend is. Dus gewoon 1 pak testen en je merkt vanzelf hoe het gaat.

@Sweet-Love wrote:

Geen ervaring met beide luiers, mijn zus zegt dat ze te vergelijken zijn met die van AH & Kruidvat.

En met kruidvat ben ik tevreden.





MEREL!!! :o :o :o Gefeliciteerd! wat leuk! gepland? wist niet dat je bezig was joh! Geniet er van! Broertje of zusje voor Thomas & Floris :inlove:




Ik was ook niet bezig :lol: deze kwam dwars door de pil heen :mrgreen: dan wou hij/zij er wel heel erg graag zijn lijkt me zo :think: we zijn er in elk geval dolblij mee… :inlove: :dance:



de C1000 luiers heb ik even weer aan de kanten gegooit hoor…floris kreeg luieruitslag,maar nu weet ik dus niet of het van de luiers kwam of zijn doorkomende kiesje…als het kiesje er door is probeer ik het nog een keer.nu even de pampers en dat is ook wel zo fijn met de spuitpoep die bij de doorkomende kiesjes horen :sick:

De c1000 luiers vind ik niet zo goed eigenlijk…



Hier gebruiken we de pampers active fit, en soms kruidvat luiers… :thumbup: