BVer zoekt steun..(weer een vraagje)

Famke: ik zou inderdaad voeden op verzoek. Het is nu niet meer nodig om max 3uur ertussen te laten zitten. Je kunt wel besluite om er een max. aantal uren tussen te laten zitten ovverdag. bijv. 4 of 5. anders komje misschien op minder voedingen overdag en moet je er 's nachts vaker uit.

Ik probeer hier een minimum van 6 voedingen aan te houden.



Als Jart huilt slaapt Dionne er altijd gewoon doorheen. Ik vertel haar altijd als ze Jart hoort huilen dat hij oefent met slapen :mrgreen: en dat het niet erg is. Als je dat zelf rustig brengt, geloven ze het binnen de kortste keren en hoort huilen er gewoon bij.

Vannacht ging het weer prima, hij kwam netjes om de 3- 3 1/2 uur en sliep dan gelijk weer in…het is nu: 1 nacht goed en 1 nacht compleet wakker enz…

in ieder geval kan ik wel weer een beetje opladen, beetje bij beetje





vandaag ga ik het loslaten maar hou wel zo’n max van 4/5 uren aan.





kan jullie niet genoeg bedanken voor de steun en begrip, het geeft weer moed!

:-*



xx

famke

herkenbaar herkenbaar… De wakkere uurtjes 's nachts ging ze hier gelukkig wel steeds vaker overslaan. Ik heb in ieder geval geprobeerd het rustig te houden, geen licht aan (speciaal een nachtlampje voor gekocht), niet verschonen (behalve poepluiers) en zelf een paar nachten met een knuffeltje geslapen en die aan haar gegeven. Ze heeft de eerste maanden ook bij ons ben geslapen, dan lag ze gewoon veilig bij ons en zelfs als ze wakker was kon ik in ieder geval in mijn warme bedje blijven liggen met mijn oogjes dicht.



Ik zou idd voeden op verzoek joh. Misschien proberen om overdag wel om de drie uur te doen, zodat hij dan lekker voltankt. En dan 's nachts pas als hij zelf honger heeft. Zo raakt hij ook een beetje afgesteld op overdag eten ipv 's nachts. Hoewel ik wel merkte dat het bij Tessa beter werkte als om de 4 uur echt goed dronk dan om de drie uur een beetje. Dus dat is ook even kijken hoe hij reageert.



O ja, hier maakte het behoorlijk verschil toen ze niet meer poepte 's nachts :mrgreen: . Daar werd ze zo wakker van…



Zo herkenbaar ook dat je steeds bang bent dat de oudste wakker wordt. Dat is hier in al die maanden 1 of 2 keer gebeurd en dan ging ze ook nog eens meteen weer slapen. Maar toch, iedere nacht zit ik weer ‘ssssttt…!’

Vannacht na even in slaap huilen sliep hij na elke voeding goed!



al 2 nachten heb ik goed kunnen slapen!





hoop da het zo blijft doorgaan.







xx

famke

en je oudste niet wakker geworden?

Famke, weet je wat het rare is. Net als je denkt dit trek ik echt niet meer dan gaat het ineens beter. Net of ze het aanvoelen zeg maar.

Famke, wat fijn! En wat Gismolo ook zegt: soms moet je even hardop mopperen en dan gaat het ineens een stuk beter. Hoop voor je dat het zo blijft gaan.

misschien is dat het geweest inderdaad ! 8)



In iedergeval is het wel zo dat de kleintjes je haarfijn aanvoelen betreft emoties dus het hier van me af typen en weer motivatie ervoor terug krijgen heeft vast meegeholpen…



nu gaat het al 3 nachten goed…

de omslag lijkt plaats te hebben gevonden!





xx

famke

Je hebt nu het zwaarste gehad (is mijn mening).

Je houdt natuurlijk ups en downs, maar het wordt alleen maar makkelijker.

:-*

Even een kleine update voor iedereen die het lezen wil :mrgreen:





Het gaat hier prima!

Mijn ventje is tevreden en houdt ons (op een regeldag na) niet snachts meer wakker. Netjes komt hij 1 of zelfs 0 x snachts en dat dat is een hele verademing! en en en…nog steeds BV!!!



De oplossing was hier om Wilco in te bakeren, hierdoor zwabbert hij niet zo met de handjes wat hem uit zijn slaap hield n is veel rustiger…





xx

famke

Zo, dat is goed nieuws Famke! :clap: Wat heerlijk dat ie zo lang doorslaapt, knap dat je het doorgezet hebt :clap:

:clap: super, ja dat inbakeren kan goed helpen ( :wall: dom, hebben we bij alle3 gedaan maar dan niet even handig je die tip geven … :roll: )

Het gaat hier nog steeds super en ben dan ook blij dat ik hier heb aangeklopt met mijn onzekerheden!



De regeldagen zijn we doorgekomen en nog steeds BV, heerlijk! :inlove:

Helemaal top meid!



:-* :-* Gismo

:thumbup: super!

hey dames, ven wat vraagjes…



namelijk heb ik een 2 weken geleden mijn spiraaltje gezet en gelijk er na ziek geworden, mijn borsten voelen leeg aan en ik kolf dan ook nog maar nauwelijks. mijn ventje is tevreden en slaapt goed/voldoende plas en poepluiers…

hoe krijg ik de productie weer wat hoger of is het een kwestie van en paar dagen herstellen van mezelf…





Wilco heeft erge uitslag op (alleen) zijn hoofd, ik smeer het steeds in met bepanthen wat eventjes lijkt te werken maar daarna weer terug komt, is dat nog steeds van de BV



enne, zijn 5 bv voedingen rond de 3 maanden normaal…







alvast weer bedankt!

xx

famke

@famke wrote:

hey dames, ven wat vraagjes…



namelijk heb ik een 2 weken geleden mijn spiraaltje gezet en gelijk er na ziek geworden, mijn borsten voelen leeg aan en ik kolf dan ook nog maar nauwelijks. mijn ventje is tevreden en slaapt goed/voldoende plas en poepluiers…

hoe krijg ik de productie weer wat hoger of is het een kwestie van en paar dagen herstellen van mezelf…

Heb je het idee dat die productie nu minder is dan? Na een tijdje voelen je borsten gewoon wat leger aan, als je kindje tevreden is en voldoende vocht in zijn luiers heeft krijgt hij op zich voldoende lijkt me.

Als je die productie alsnog wil opkrikken dan kun je wat vaker aanleggen of extra kolven.






Wilco heeft erge uitslag op (alleen) zijn hoofd, ik smeer het steeds in met bepanthen wat eventjes lijkt te werken maar daarna weer terug komt, is dat nog steeds van de BV

Smeer er wat BV op :wink: Schijnt overal goed voor te zijn. Die uitslag, is dat niet gewoon berg? Dat hebben veel baby’s!



enne, zijn 5 bv voedingen rond de 3 maanden normaal…

volgens mij is dat netjes…

Blijf vooral op de luiers letten :thumbup:






alvast weer bedankt!

xx

famke