BV wat vinden jullie partners er van??

@Biebels wrote:

Johan zegt de laatste tijd wel vaak: er komt toch niets meer uit, waarom hou je er niet mee op? :twisted:


Niets meer uit? Hoe weet hij dat? Heeft hij het geprobeerd dan? :lol:

Misschien moet je hem nog eens goed uitleggen dat personen boven een jaar of 7 de drinktechniek niet meer beheersen :wink:

Maar even zonder dollen: meent hij het echt? Mijn vriend heeft ook weleens geroepen dat het tijd werd om te stoppen, maar dat was dan meer in een frustratiemoment (lees: gebroken nacht).

Hij meent het echt. De tsr laat heel lang op zich wachten en Leonie heeft zelf niet altijd meer het geduld ervoor. Ze zegt dan ‘kaaaaa’, wat betekent: ik ben klaar. Daarna hapt ze wel weer, maar je hoort haar maar een paar keer echt slikken. Ik denk zelf dus ook dat er niet zoveel meer uitkomt, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen :mrgreen: Bv is meer dan voeding alleen, anders zou Leonie echt niet elke ochtend proberen of er nog iets te halen valt. Niemand van ons heeft er last van, sterker nog: ik vind het heerlijk om nog even te kunnen soezen in bed met Leonie aan de borst :inlove:

Mijn hub dacht dat gewoon iedereen dat altijd doet :lol: :thumbup:



Toen ons dus bij de vk werd gevraagd of ik al nagedacht had over welke manier van voeden zei hubbie: Nou… Borstvoeding natuurlijk ! 8)



Hij staat er volledig achter met uitspraken als: Iedereen weet dat het het beste voor je kindje is, nou dan hoef je toch niet meer na te denken over wat je doet? :inlove:

Nou mijjn man vond het dus echt niets. Had al twee rampensceanrio’s bij zijn eerste twee kinderen meegemaakt. Hier gingen de eerste twee ook alles behalve van een leien dakje. En bij ieder traan die ik liet kreeg ik te horen dat ik dan maar gewoon de fles moest geven. (lekker stimmuleren he, daar zit je dan net niet op te wachten).

Bij de jongste hadden we dan ook een afspraak. Ik verwachte geen stimmulatie van hem wat beterft de borstvoeding maar ik wilde geen een keer horen dat ik dan maar gewoon de fles moetst geven. En eerlijk is eerlijk daar heft hij zich keurig aan gehouden. Heeft zelf meerdere keren laten blijken dat hij het wel knap vond dat ik me door de eerste toch niet gemakkelijkst maanden heengeworsteld had.

En volgens mij vond hij het stiekum wel gemakkelijk dat alle nachtvoeding in de eerste jaren mijn pakkie aan zijn geweest.

Toch vond hij het zo rond de 1 1/2 jaar echt wel genoeg geweest. Maar begreep ook wel dat hij me toch niet van het idee af kon brengen om in ieder geval voor de twee jaar te gaan. En na de twee jaar had ik zo iets van ik zie wel waar het schip strand. En mijn man is daar ook helemaal in mee gegaan.

Nu mijn meisje bijna 4 is begint mijn man weer weleens te piepen. Langzaam begin ik zelf ook wel een beetje te krijgen hoor van het mag wel stoppen nu. Probeer ze ook wel te stimmuleren om af te bouwen maar de meeste dagen zitten we toch nog gewoon op twee keer per dag.

Heb zelf nu overigens wel het idee dat er aan de rechterkant zo goed als niets uit komt. Mijn dochter drinkt daar ook veel korter tegenwoordig. En als ik dan vraag of er soms niets meer in zit, zegt ze jawel hoor maar ik bewaar wat voor morgen. Volgens mij denkt ze als ik nu zeg dat er niets inzit dan mag ik niet meer drinken.

@baukje wrote:

En als ik dan vraag of er soms niets meer in zit, zegt ze jawel hoor maar ik bewaar wat voor morgen. Volgens mij denkt ze als ik nu zeg dat er niets inzit dan mag ik niet meer drinken.


:inlove: Wat een slimme meid! :inlove: