BV vraagje; krijgt ze nu te weinig??

Ervaren bv mama’s mag ik jullie mening/advies??

Vind niet dat L vandaag super drinkt… :think: of ze gaat gewoon minder vaak nodig hebben?? , soms doet ze alsof ze honger heeft, smakken, huilen, naar mn elleboog willen happen, dan leg ik haar aan, speelt ze er mee, spuugt ze hem uit en wordt ze kwaad :think:

Dit waren de tijden, de laatste voeding gisteravond was tegen 22u :

3:30 heel goed gedronken

5:45 heel goed gedronken

geslapen tot ik dr wakker moest maken voor school

8:00 paar slokken om haar een vol buikje mee te geven dacht ik

9:00 paar slokken omdat ze huilde en ik dacht dat ze nú wel honger zou hebben…

geslapen tot 12:20 :shock:

12:30 heel goed gedronken

toen meegenomen naar het gemeentehuis met school voor een trouwende juf

15:45 paar slokken

en nu slaapt ze weer :think:

Ze heeft dus eigenlijk nog maar 3x heel goed gedronken en de rest van de keren waren maar een paar slokken (ze moet nog 7 Ã 8 voedingen per dag zeiden ze op cb), wel gewoon natte en vieze luiers en ze slaaaaaaapt megaveel, ze is helemaal blij dat ze de puckababy weer heeft denk ik… als ik haar erin leg, spartelt ze ook helemaal niet meer tegen ligt ze rustig rond te kijken en gaat pas huilen als ik beneden ben :lol: Temp is prima, ze is over het algemeen ook goed te pas, dus was het is vandaag???

Ze slaapt trouwens nog steeds… :think:

Help…

Sorry :oops: :oops: :oops: , duurde me te lang aangezien ze nog steeds slaapt en het zo warm is buiten, vriend kwam thuis en die maakte zich ook zorgen, dus heb met icare gebeld.

Zolang ze poept, plast, tevreden is en helder wanneer ze wakker is hoefde ik me geen zorgen te maken. Wel moet ik haar om 20u aanleggen mocht ze zelf niet eerder wakker worden…

Als ze morgen weer zo doet moet ik de ha bellen, omdat we dan ook het weekend in gaan.

In ieder geval bedankt voor het lezen :wink:

@Klaproos wrote:

In ieder geval bedankt voor het lezen :wink:

Ik snap dat je jezelf zorgen maakt, ze is ook nog best klein. Ondanks het feit dat ze geen temp heeft vraag ik mezelf af of ze toch niet ziek is? Meestal zie je dan dat kinderen veel slapen en weinig eten o.i.v. bepaalde hormonen.

Wellicht is het een idee om jouw kindje (half) slapend aan te leggen zodat ze toch nog een flinke slok binnen krijgt. Baby’s drinken nog puur uit reflex dus mss heeft deze truuk kans van slagen?

succes,