bv, rs en buikvirus

Wat fijn dat jullie nu ook lekker naar huis mochten!!!

Weet jij zo of je buuf met zoon ook naar huis toe mocht?

:dance: :dance: :dance: Fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!!

Fijn! :thumbup:

Geweldig nieuws Lydia! Super om te horen… :-*

@Amanda wrote:

ja! En die andere moeder die gisteren op de gang erbij zat mocht ook met haar kindje weg. :dance: daarna kwamen er meteen weer nieuwe kindjes bij :?

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!

:-* :-* :-*

@lydia wrote:

@Amanda wrote:

ja! En die andere moeder die gisteren op de gang erbij zat mocht ook met haar kindje weg. :dance: daarna kwamen er meteen weer nieuwe kindjes bij :?

Fijn dat die ook naar huis mochten, maar minder dat er direct weer andere indjes voor ik plaats zijn gekomen

Was echt druk op de afdeling vond ik

Hoe gaat het nu thuis met Salome en jullie?

Goed :inlove:

Ze sliep altijd al veel (3 uur wakker per dag) en nu slaapt ze nog een uur langer… weet niet of dat echt gewoon is maar ze is zo makkelijk (ja heheh :wink: makkelijk praten zo)

:? Vanaf dinsdag ligt ze nu weer in het zkh met een soort buikgriep. Drinkt weer net als toen met rs. Kleine beetjes. Krijgt nu ors en kv erbij want ik pendel heen en weer en kolven wil bijna niet. Hopelijk gaat ze snel weer goed drinken :pray:

Jee Lydia, arme Salomé :frowning: (en arme mama).

Ik hoop dat ze snel opknapt en weer mee naar huis mag. Het wordt tijd voor wat zonnestralen hè, weg met alle virussen.

:hug:

Liefs Bianca

@lydia wrote:

:? Vanaf dinsdag ligt ze nu weer in het zkh met een soort buikgriep. Drinkt weer net als toen met rs. Kleine beetjes. Krijgt nu ors en kv erbij want ik pendel heen en weer en kolven wil bijna niet. Hopelijk gaat ze snel weer goed drinken :pray:

Meid, ik herken helaas je gevoel. Hier met 4 weken ziekenhuisopname vanwege darminfectie (elke voeding ging eruit) en met 7 weken RS-virus. Net geen opname nodig.

Allereerst sterkte. Helaas is rust rust rust het beste voor de BV en goed eten. Tenminste dat werkte bij mij goed. Daarnaast inderdaad neusspray en relaxen (voor zover dat kan :? ) tijdens het kolven. Heel veel sterkte :-*

He bah Lydia, hoe is het nu?

Heel veel sterkte! :-*

nou hoest ze weer… Vannacht voeding er weer uit. Net of we een maand terug zijn ipv een week verder. Kinderarts komt vanmiddag even longetjes luisteren. Vanmorgen dronk ze 75 en net 50. Niet genoeg.

Ach wat sneu Lydia. Je arme kleine meisje.

Wanneer kolf je? Als je net wakker bent in de ochtend dan zijn je borsten het volst en kan je het meeste kolven. Weet ook niet wat voor kolf je hebt. De een kolft al hele plenzen melk met een handkolf terwijl een ander met een electrische kolf nog moeite heeft. Is je kolf electrisch, dan kan je hem misschien anders afstellen.

Wat je ook kan proberen is kolven als je naast je meisje zit. Dan hoor, ruik en voel je haar. Dat wilde toeschietreflex nog wel eens bevorderen. Als je thuis kolft misschien een foto van haar met een dekentje oid wat naar haar ruikt bij je nemen?

Mocht je een enkele kolf hebben, dan kan je eerst de ene borst leeg kolven, dan de andere, dan nog een keer de ene en dan weer de andere.

Heeeeeeeel veel beterschap met Salome. Lijkt me verschrikkelijk, je kleine in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze vlug opknapt en lekker mee naar huis kan.

@lydia wrote:

het drinken ging zo goed dat ik haar ineens mee mocht nemen :inlove:
Wat heerlijk Lydia. Super. Goed zo Salome, nou weer lekker bij je moeder drinken en flink groeien. :inlove: