Aangezien ik vijf dagen in het ziekenhuis ben, vroeg ik me af of het nuttig is om een pyjama of slaapkleed aan te schaffen speciaal voor bv te geven.
Zijn er onder jullie die dit aangeschaft hebben en daar heel tevreden over waren, of zijn er die het weggesmeten geld vinden?
Graag ervaringen.
Ik heb een site gevonden waar ze momenteel aan -60 %zijn, dus voor de prijs moet ik het niet laten.
Van Lucas had ik geen, maar ik zonderde me dan wel steeds af van het bezoek omdat ik me nogal onwennig voelde tijdens het voeden. :oops:
Je kan een hempje van de Hema kopen, met iets bredere bandjes… ik gebruik die nu nog steeds… zit stretch in en je kan em zo omlaag trekken(dus bandje laten zitten) ze kosten iets van 5 euro p.s… maar in principe is elk hempje waar stretch in zit prima daarvoor… zou zeker geen speciaal BV shirt kopen :silenced:
Als je een hemd wil, zorg dat voor een korte… zodat je niet je kont op moet tillen om het hemd omhoog te schuiven OF zorg voor een hemd met knoopjes die ver open kunnen…
Ik zou het wel doen. Heel handig tijdens het bv geven.
Je kan ook een nachthemd of shirt met knoopjes nemen. Dan hoef je je niet helemaal uit te kleden om bv te geven.
Ow lees net dat ze afgeprijst zijn, tja als ze erg goedkoop zijn kun je het natuurlijk wel doen… :thumbup:
Mag ik een pb-tje met die site Ilse, ik moet ook nog nieuwe hebben voor dadelijk :mrgreen:
Enne ik zou ze dus wel kopen, altijd handig :thumbup:
jeetje zeg weet je dat ik daar nooit aan heb gedacht.(bij de eerste heb ik fles voeding gegeven)
las ook ergens dat je toch wat FV moet hebben wist ik wel van een vriendin maar weer helemaal vergeten.
gelukkig heb ik nog een heloe tijd hihihi
@Ilse81 wrote:
Aangezien ik vijf dagen in het ziekenhuis ben, vroeg ik me af of het nuttig is om een pyjama of slaapkleed aan te schaffen speciaal voor bv te geven.
Zijn er onder jullie die dit aangeschaft hebben en daar heel tevreden over waren, of zijn er die het weggesmeten geld vinden?
Graag ervaringen.
Ik heb een site gevonden waar ze momenteel aan -60 %zijn, dus voor de prijs moet ik het niet laten.
Van Lucas had ik geen, maar ik zonderde me dan wel steeds af van het bezoek omdat ik me nogal onwennig voelde tijdens het voeden. :oops:
Mag ik een pb met die site?
Ik had er nog nooit over nagedacht, maar vind het een goed idee van je.
Ik schaam me er niet zo voor, maar weet dat sommige mensen het vervelend vinden als je je niet afzondert… Manlief vond het gek dat een vriendin van ons hier op bezoek, gewoon de borst gaf op ONZE bank, hihi.
@charity wrote:
las ook ergens dat je toch wat FV moet hebben wist ik wel van een vriendin maar weer helemaal vergeten.
Wat bedoel je met die zin?
Moet je flesvoeding in huis hebben als je borstvoeding wil geven?
Ergens wel goed, want als er iets niet lukt met de BV dan is het wel goed om wat achter de hand te hebben natuurlijk.
Maar welke FV moet je dan kopen ?
ik had van die redelijk goedkope nachthemden, en dan daar een halsje in geknipt met knooopjes erop zodat mijn borst er wel zo uit kon werkte ook prima. of anders pyama’s met knoopjes. of gewoon lekker die kopen, als het 60 procent korting is, zou ik zeggen: gaan met die banaan!
Hier ook gewoon simpele pyama jasjes met knoopjes en hempjes maar als ze in de aanbieding zijn is het wellicht de moeite waard…die pyama’s met knopen, jasjes, zijn ook meer iets voor de winter; ik ben in oktober bevallen en toen waren ze ideaal…
succes
ik heb ook een simpele gekocht voor bij iris. leker makkelijk met knoopjes :inlove: en knal roze hahahahaha
Heb van mijn moeder een heeerlijk ouderwets nachthemd gekregen met knoopjes. :thumbup: Mocht het kouder zijn dan verwacht dan kan ik er altijd een lange pyamabroek onderaan trekken.
Thanks voor alle tips en ervaringen.
Ik ga denk ik één bv pyjama kopen (is zoiets van rond de 10,76 euro i.p.v 26,90 euro).
En verder haal ik er enkele van bij de C&A (met knoopjes).
De bv pyjama kan ik dan overdag dragen in het ziekenhuis als ik bezoek heb en als het bezoekuur voorbij is, kan ik een gewone pyjama aan. Dan is die pb pyjama ook niet meteen vuil (hoop ik). :think: :oops:
@Anita-1982 wrote:
@charity wrote:
Wat bedoel je met die zin?
Moet je flesvoeding in huis hebben als je borstvoeding wil geven?
Ergens wel goed, want als er iets niet lukt met de BV dan is het wel goed om wat achter de hand te hebben natuurlijk.
Maar welke FV moet je dan kopen ?
ja inderdaad stel het lukt niet of wat dan ook en dat is in het weekend of savonds zou het wel goed zijn om iets in huis te hebben. denk dat ik friso haal had ik voor de eerste ook of gewoon van beide z'n proefverpakking.
Ik heb een voedings pyama van het merk Anita en zelfs nu ik geen BV meer geef heb ik hem nog aan :inlove:
Baal er zelfs van dat ik er maar eentje heb gekocht en niet twee, ze waren toch in de aanbieding :doh:
Dus ik zeg… DOEN :mrgreen:
Ja, da’s juist, eigenlijk kan je ze gewoon doordragen eens je geen bv meer geeft … hoe ik daar niet aan gedacht heb.
Want manlief vroeg nog … ja en als je geen bv meer geeft, dan draag je die dingen niet meer.
Nouja, toch wel hé. :lol:
Ik wel :lol:
Ben zelfs zo erg dat ze dan na een dag of wat de was in gaan, de droger in en dezelfde avond heb ik em weer aan :shifty:
En dat gaat nu al maanden zo :mrgreen: