bv op verzoek

Wessel is op dit moment ruin drie en halfe maand oud. Vanaf het begin heb ik hem op verzoek gevoed, wat er op neer kwam dat hij soms wel 12 keer op een dag kwam. Nu zit er gemiddeld zo’n drie uur tussen, maar dat kan nog al eens wisselen. Gisteren kwam hij bijvoorbeeld om de twee uur, terwijl hij de dag ervoor er een paar keer 5 uur tussen liet.

Het gevolg snappen jullie wel. Mijn (.) (.) ontploften dan werkelijk waar.



Is het erg om op zulke dagen de borst toch eerder aan te bieden, of verstoort dat het vraag en aanbod principe? ( Wessel heeft tot nu toe nog nooit geweigerd, dus hij zal zeker beginnen met drinken).



Ik vraag dit omdat ik voorheen de druk er vanaf kolfde en in de vriezer stopte, maar ik merkte dan dat hij de rest van de dag, zeer onrustig bleef alsof hij niet genoeg had. Daarna kolvde ik het en kreeg hij het alsnog te drinken, maar ook dan leek hij onverzadigbaar.

jorien, ik geef ook BV op verzoek. Hier meestal 2,5 uur tussen maar het komt af en toe voor dat er veel langer tussen zit.

Nu kunnen mijn (.)(.) daar goed tegen maar een tijdje geleden niet en dan gaf ik BV op MIJN verzoek :wink:

Kan volgens mij geen kwaad, het is niet dat je constant Wessel jouw borst zit op de dringen.

Je moest eens weten hoe vaak is 's nachts mijn verzoek gevoed heb. En in die tijd kwam ze toch wel iedere nacht hoor. Alleen als ik dan wakker werd met gestuwde borsten ging ik echt niet een uur liggen woelen en draaien afwachtend tot mijn dochter er om zou vragen.

En verder probeerde ik wel zoveel morgelijk op verzoek te voeden. Maar met nog 5 schoolgaande kinderen en hun bijbehorende sprotplanningen heb toch ook regelmatig in het vooruit gevoed om niet de hele dag in de soep te laten lopen.

Oke, dan ga ik dus ook maar eens voeden op mijn verzoek, als mijn (.) (.) op knappen staan.

Zo, weken geen vragen gehad, en nu meteen twee topics.



Wessel pepte vanaf het begin elke dag wel een paar keer. Rond de 6 weken werd dit opeens minder en was het 1 keer in de 5 dagen. Op een gegeven moment kwam het helemaal niet meer en zat er meer dan een week tussen.



In die tijd ‘hielp’ ik hem na zoveel dagen met de thermometer en dan spoot hij werkelijk waar leeg. Aangezien ik dat geen oplossing vind om vol te huoden tot zijn dertigste, ben ik daar me gestopt.



Hij heeft nu vorige week vrijdag of zaterdagochtend (met hulp dus) gepoept en daarna niet meer. Het is dus nu 10 of 11 dagen geleden.

Kan dit erg kwaad? en hebben jullie nog tips om hem te laten peoep, of moet ik me gewoon niet druk maken en zijn we gewoon perfect op elkaar ingesteld.



Fietsen met de beentjes en masseren van zijn buikje en anusje heeft ook niks geholpen.

Bij Lys was dat ook, is toch normaal heb ik altijd begrepen? Nu poept ze zo 3 broeken op een dag vol :sick:

hier ook gehad en heb ik nog steeds. de CB zegt dat met BV er tot 15 dagen tussen kunnen zitten… maar ik merk na 7 -8 dagen dat hij er last van krijgt …



ik heb hier glisterine zetpillen liggen. is GEEN medicatie aleen een beetje lub hulp… doe er eentje in en na 5 minuten broek vol …



sterkte.

Wessel begon er toch wel heel erg last van te krijgen dus toch maar even getemperatuurd. Je wil niet weten wat voor een ontploffing er ontstond. :mrgreen:

hahahaha





daarom vind ik Glisterine zo fijn… dan heb je nog tijd om de papmer terug aan te doen :inlove:



aah dan voelt hij zig zeker veel beter na zo een ontploffing! :thumbup:

@Vuegje wrote:

hahahaha





daarom vind ik Glisterine zo fijn… dan heb je nog tijd om de papmer terug aan te doen :inlove:



aah dan voelt hij zig zeker veel beter na zo een ontploffing! :thumbup:




Ik zal eens kijken of ze die pillen hier ook hebben.



Tja echt beter voelen die ie zich nog niet, want hij heeft vanochtend zijn drie maanden prikjes gehad, en ik had per ongeluk zelfgebakken pepernootjes (met koemelk’en roomboter) gegeten ipv de 'veilige nootjes en daar kan Wessel niet zo goed tegen. :cry:

oei! ocharme.



beterschap voor wessel dan!! :hug:



die zetpillen hebben ze overal!!