bv nachtvoedingkleding

Hoi!!! ik heb een vraagje!

Wat doen jullie aan bij de nachtvoeding? Ik heb zelf voedingsbhs en die zijn uitstekend voor op de dag om het aan te trekken, maar om heel de dag en nacht in een bh te lopen is te pijnlijk voor de onderste kant van mn borst, ik kan echt niet slapen van de pijn dan, en volgens mij mag je nog niet eens een bh aan als je gaat slapen, :frowning:

Maar als ik dan die bh uit doe dan beginnen mn borsten te lekken in de loop an me nacht en word ik wakker met een nat tshirt want soms slaapt die kleine meid van mij door,

Ik weet niet wat ik moet doen, ik zat te kijken op het internet naar die voedingshemdjes, maar zoals ik szie zit daar ook een ingebouwde bh in,

en dan zie ik nachtvoedingskleding,maar daar passen mn borstcompressen niet in,want die zitten niet strak genoeg als een bh, :shock:

ik ben benieuwd hoe jullie het doen, want heb gister zelfs de borstcompressen vast getaped op mn borsten om dat ik echt geen bh aan wou, :frowning:

dus ik hoor het wel wel, alvast bedankt

groetjes jeanettte :: :vlinder: :: 8)

Lilypadz is denk ik de oplossing voor je, moet je maar eens op googlen.

Misschien kun je van die lilypadz gebruiken? Dat zijn van die siliconen schijfjes (heel dun) die je op je borst “plakt”. Dan lekt de melk in ieder geval niet.

Ik vond ze zelf niet prettig maar ik weet dat er mensen zijn die ze wel fijn vonden.

Ik hield dus mijn bh wel aan maar voor jou is dat geen optie als ik dat zo lees.

Ik slaap nog steeds met een bh aan, omdat ze anders inderdaad gaan lekken.

nou ik ben net ff gaan googlen naar die lillypadz

ze klinken goed!!! MAAR toen kwam ik op een andere site met allemaal forems over die lillypadz en daar las ik allemaal negatieve berichten erover, ik twijfel nou heel erg, :wall:

want het schijnt dat het je melktoevoer even afsluit, :?

en dat sommige vrouwen borstonsteking kregen, :shock:

of dat ze toch niet zo goed plakte en ze er tussen door lekte, :frowning:

het is natuurlijk best wel zonde van me geld als ze totaal terugwaarts werken,hebben sommige van jullie ervaring met die lillypadz?

en ik heb ook iets gevonden over slaapbustiers,

iemand daar ervaring mee,

alleen wel onhandig want daar zitten niet van die haakjes aan om makkelijk bv te geven

nou ik hoor het wel

groetjes!!!jeanette :mrgreen:

@lydia wrote:

Misschien kun je van die lilypadz gebruiken? Dat zijn van die siliconen schijfjes (heel dun) die je op je borst “plakt”. Dan lekt de melk in ieder geval niet.

Ik vond ze zelf niet prettig maar ik weet dat er mensen zijn die ze wel fijn vonden.

Ik hield dus mijn bh wel aan maar voor jou is dat geen optie als ik dat zo lees.

en sportbhs?

en zitten in die voedingshemdjes het zelfde als een voedingsbh?

die randjes knellen zo,

op de dag heb ik er geen last van

maarals ik wil slapen is het zo vreselijk irri en pijnlijk,

durf toch die padz niet te kopem,vreemd??

groetjes jeanette

Herkenbaar probleem hoor!

De eerste weken droeg ik 's nachts wel een bh, maar ik vind het ook niet lekker slapen. Nu heb ik gewoon een hempje aan waar de zoogkompressen inpassen. Ze schuiven wel eens, maar het valt mee en ik heb me aangeleerd bij het omdraaien even te controleren of ze goed zitten. Deze hempjes kun je overal kopen: een strak elastisch hempje van Mamalicious (zwangerschapshempje) zit heerlijk, maar is vrij warm. Gewone topjes (bij sportkleding bv, maar ook heel goedkoop te vinden bij de V&D)) werken prima, maar je moet ze niet te slap of te groot kopen.

Bij mijn eerste heb ik na een paar maanden de Lilypadz wel gebruikt en geen echte klachten gehad. Ik vond het wel prettig werken en je voelt je wel vrijer. Maar… als je nog behoorlijk lekt werken ze niet goed merkte ik. Voorlopig gebruik ik ze nu nog niet dus.

Op de site van Prettymum hebben ze ook een soort “nachtbh” te koop. Daar kan je ook even kijken.

@Maja wrote:

Bij mijn eerste heb ik na een paar maanden de Lilypadz wel gebruikt en geen echte klachten gehad. Ik vond het wel prettig werken en je voelt je wel vrijer. Maar… als je nog behoorlijk lekt werken ze niet goed merkte ik. Voorlopig gebruik ik ze nu nog niet dus.

Ik moet die Lilypads niet lang gebruiken, want dan irriteert mijn huid. Ik heb wel spijt van die dure aankoop hoor :roll:

Ik draag 's nachts altijd een (strak) topje. Dat is voor mij voldoende om lekkages tegen te gaan.

Jeanette, ik had exact hetzelfde probleem. Heb daar laatst ook een topic over geopend.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=49927

Ik heb inmiddels bij Zeeman topjes gevonden die lijken op een BH maar er zit totaal geen vorm in. Rekbaar, soepel…super! Voor €2,99, ook nog eens. Wel synthetisch, maar daar merk ik persoonlijk niks van. Ze werken perfect om de compressen op hun plaats te houden en je schuift ze makkelijk opzij om te kunnen voeden.

Ik durf die Padz ook niet aan. Ben bang dat het gaat smetten en dat ze toch niet werken als je ècht lekt. Ik hoef soms maar aan de meisjes (.)(.) te denken, of aan voeden en…hopla, natte plekken!! Dus hier nog steeds de gewone compressen.

Ik vind lilypadz :thumbdown: maar dat is mijn mening…na 2 paar :roll:

Ik heb bij de v en d en de zeeman idd van die sporttopjes gehaald.

Van de topjes die wel onder je borst zitten meer uit 1 stuk zijn (die je vroeger zo stoer vond omdat het dichtbij een echte bh kwam :lol: )

Dat werkte perfect metd ie compressen en toch iets meer vrijheid 's anchts.

Bij Celiza heb ik gewoon oude flubberbhtjes van mijn vriendin gekregen die gaven geen steun maar hielden wel de compressen op de plek :thumbup:

Welke maat heb je?

ik slaap(te) naakt … en deed nix in… gewoon een grote badhandoek eronder …

ik lekte zo vele in het begin dat een pad dus totall niet genoeg was … en ik HAAT kleren aan hebben in bed … dussss…

hier gewoon een enorme badhandoek … is gelukkig niet meer nodig :smiley:

ik heb wel een dun zeiltje over mijn matras

Bedankt voor de antwoorden en adviezen dames!!! :smiley:

Ik weet nou cker dat ik die padz niet ga kopen, had het bijna gistere gedaan maar ik lek zo verschrikkelijk veel dus ik weet toch dat het geen nut heeft en het niet gaat werken bij mij,

Ik denk dat ik die topjes ga kopen bij de zeeman,lekker voordelig en makkelijker!!!goede tip!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Renzosmam toen ik nog niet zwanger was toen had ik een een grote cup a tegen de b aan en nu zijn ze gigantisch gegroeid naar een kleine d75, ik d8 dat ik een 75c had maar heb gistere overal mn borsten lopen meten en ben een d gaan passen en het paste en zat als gegoten, dus ik denk dat die pijn van mn borsten ook nog gekomen is door een kleine bh aan te trekken en door het slapen,

Ik hou er ook van om lekker vrij te slapen ook het liefst zomder kleren aan Netals jij Vuegje!!!Maar helaas is dat voorlopig niet meer mogelijk!! :frowning:

En Maja ik had ook die nachtbh gezien bij prettymum maar daar zitten geen klepjes aan voor het voeden of wel??

In ieder geval bedankt voor de info!!!

Groetjesss :: :vlinder: :mrgreen: :vlinder: ::

Ik heb 90 c bhtjes liggen meis,die zijn dus vrij ‘‘slap’’ maar ideaal voor in bed.(en ik heb 80/85 d en heb ze dus aangehad als nachtdingen alleen om die pads op zijn plek te houden,ideaal)

Wil ze je best toesturen tegen verzendkosten hoor… :-*

ik had snachts voedingsbh zonder beugel aan, en overdag met beugel. Werkte perfect voor mij.

@renzosmam wrote:

Ik heb 90 c bhtjes liggen meis,die zijn dus vrij ‘‘slap’’ maar ideaal voor in bed.(en ik heb 80/85 d en heb ze dus aangehad als nachtdingen alleen om die pads op zijn plek te houden,ideaal)

Wil ze je best toesturen tegen verzendkosten hoor… :-*

ik denk niet dat ik die pas,heb 75d

en bhs heb ik net genoeg en heb ik toch niet nodig om te slapen

bedankt voor het aanbod :thumbup: maar denk dat ik die topjes bij de Zeeman moet kopen, of strakke hemdjes die heb je toch ook bij de Zeeman???

groetjes jeanette :vlinder: :**: :vlinder: :mrgreen: :hug:

@Vuegje wrote:

ik slaap(te) naakt … en deed nix in… gewoon een grote badhandoek eronder …

Zo heb ik de eerste tijd ook geslapen en dat sliep heerlijk. Ik denk dat het na 2 maanden over was , dat gelek .Nu met een slaaphemd met spaghettibandjes . Zodra ze wakker begint te worden aanleggen en weer :zzz: