BV na geplande keizersnede

spannend dat jullie kindje vrijdag geboren gaat worden :inlove: succes!

meestal komt, als je al een keer bv hebt gegeven de tweede keer het ook sneller op gang omdat je lichaam al weet wat het moet doen.

caren; succes vrijdag!! :thumbup: :thumbup:

Bij mij lukte de BV helaas niet goed na de ks. Omdat hij daardoor erg afviel, moesten ze wel een flesje geven. Wel zijn we het blijven proberen, maar omdat hij 2 weken te vroeg was en geel zag, was hij niet krachtig genoeg om te drinken. Dus be ik gaan kolven en dat kwam al snel heel goed op gang. Fijn idee dat hij toen toch mijn melk kreeg.

Thuis brak een zware tijd aan, kolven, flesvoeding geven en elke keer proberen bv te geven…het kostte me mijn herstel. Dus zijn we de eerste 2 weken blijven kolven, en na 2 weken heb ik het nog eens rustig geprobeerd en wat bleek? Hij snapte het!!! Dus nu geef ik toch de borst en dat geeft me een supergoed gevoel.

Het is waar dat ze in het zk. al snel een fles geven. Aan de andere kant hebben ze gewoon te weinig tijd om je te begeleiden…

Caren, je hebt de wil en de motivatie al. Verder heb je al ervaring met een kindje krijgen na een keizersnede. Mijn zus is van een tweeling bevallen waarvan de eerste zo kwam en de tweede via een ks en die heeft ze drie maanden gevoed. Omdat ze bij haar wel randprematuur waren lagen ze op de couveuseafdeling maar ze heeft ze toch zelf kunnen voeden.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nog zes dagen meid, gaat echt opschieten. :thumbup: :dance: