BV loopt niet lekker, stoppen?

De laatste dagen heeft mijn dochtertje me al een paar keer gebeten tijdens het voeden. Ze drinkt onrustig, laat vaak los,is snel afgeleid, moppert vaak,ongeduldig met happen. Als ze stopt met drinken dan moppert/ huilt ze vaak. Als ik haar dan meteen een speen geef, dan is het goed. Eerlijk gezegd is er geen lol aan zo. Maar ik wil wel heel graag doorgaan. Wat kan ik doen? Zijn dit tekenen van borstweigering? Wat kan ik doen tegen bijten? Inmiddels ben ik aardig gespannen als ik haar ga aanleggen.

Bij mijn zoon was voeden een relaxt en mooi moeder-zoon moment. Maar dat is het eigenlijk nooit geweest bij mijn dochter. Ze drinkt alleen als ze wil, een voeding vervroegen omdat dat beter uit komt ukt bijvoorbeeld niet. Troosten aan de borst lukt bij haar ook niet.

Shalom

Allereerst :hug:

Op deze leeftijd is alles om haar heen erg interessant, ik zou toch proberen even door te zetten en haar toch steeds aan te leggen.

Heeft ze geen last van spruw. Plast ze wel voldoende en is ze wel tevreden als ze heeft gedronken? Dat je het niet kunt vervroegen komt me bekend voor, dat is hier ook zo, maar wel begrijpelijk want ik geef altijd op verzoek en mijn meisje wil pas als ze zelf komt. Sterkte… ik kan je verder niet veel advies geven… :thumbup: je kant het!

nee ik zie geen tekenen van spruw.

ze is verder een tevreden kind, alleen de avonden zijn moeilijk, maar dat hoor ik van meer babys op deze leeftijd.

ze plast volgens mij voldoende.

Shalom

pb