BV invriezen.. waarin?

@annemarie69 wrote:

@Pinot wrote:
Normaal gebruik ik trouwens de Medela flesjes van 150cc. Meestal drinkt Zita nl zo rond de 150cc …

even off topic :think: waarom zit ik me dan helemaal de pl**ris te kolven voor 200cc (volgens het kdv is hij met 150cc lang niet tevreden) per voeding?

die van mij krijgt 150 niet op uit de fles… misschien aan de tiet wel… maar flesje van 180 cc doe ik 2x mee… :think:

@faizaa wrote:

@annemarie69 wrote:
@Pinot wrote:
Normaal gebruik ik trouwens de Medela flesjes van 150cc. Meestal drinkt Zita nl zo rond de 150cc …

even off topic :think: waarom zit ik me dan helemaal de pl**ris te kolven voor 200cc (volgens het kdv is hij met 150cc lang niet tevreden) per voeding?

die van mij krijgt 150 niet op uit de fles… misschien aan de tiet wel… maar flesje van 180 cc doe ik 2x mee… :think:

Er gaat ook niets boven vers :mrgreen: :mrgreen:

Pinot… niet toevallig een hond of zo rondhuppelen… hier krijgt de hond van mijn moeder mijn restjes mama-melk… :mrgreen: wat goed is voor de baby zal toch ook wel goed zijn voor de hond… :think:

@Pinot wrote:

@faizaa wrote:
@annemarie69 wrote:
@Pinot wrote:

Er gaat ook niets boven vers :mrgreen: :mrgreen:

PRECIES… :mrgreen: :wink:

:think: Wij hebben twee cavia’s en twee baardagamen (hagedissen)…

Misschien een keertje pannenkoeken bakken :mrgreen: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:
Ja nog een tip als je ze met deksel in gaat vriezen…

Niet te vol proppen die beker :roll: melk zet iets uit…dan wordt de deksel eraf geduwt :wall:

Maar die met die diepvrieszak ga ik onthouden…die is echt slimmmmmmmmmm!

Elise…bakjes in de zon zetten als die er weer is :mrgreen:

Werkt als een tierelier! :thumbup:

Heb ze net helemaal volgepropt met eten… :wall: gaat het deksel dan ook vliegen??? :mrgreen:

Eten zet ook iets uit :shifty:

@faizaa wrote:

Pinot… niet toevallig een hond of zo rondhuppelen… hier krijgt de hond van mijn moeder mijn restjes mama-melk… :mrgreen: wat goed is voor de baby zal toch ook wel goed zijn voor de hond… :think:
:lol:

Deed mijn moeder ook altijd bij Renzo en hun hondje…hij leeft nog steeds dus slecht is het in iig niet 8)

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
:lol:

Deed mijn moeder ook altijd bij Renzo en hun hondje…hij leeft nog steeds dus slecht is het in iig niet 8)

Ik zal het eens aan mijn schoonmoeder zeggen :lol: :lol: :lol: . Maar tot die tijd krijgt Zietje gewoon 150 cc en niet meer. Ik blijf niet weggooien. :naughty: :naughty:

@renzosmam wrote:

Volgens mij is Zita niet zo dol op de fles 8)

Celiza ook niet…zou een moord doen om haar 200cc te laten drinken uit een fles… :roll:

Maar ja iedereen zijn ‘‘probleem’’ hé :lol:

Ik kolf makkelijk en die muts drinkt t niet en een ander heeft t omgekeerd…lachen die bvbaby’'s!? :wink:

Mijn dochter drinkt ook altijd maar iets van 100 ml uit een flesje :eh:

Ander drinken probeer ik nu iedere dag aan te bieden, zoals water en rooibosthee. Helaas drinkt ze daar dan ook hoogstens een paar minislokjes van, ze is toch nog helemaal verslaafd aan de (.) :inlove:

Alleen sinaasappel-banaan smoothy vindt ze heerlijk :mrgreen:

Pinot… pannekoeken :mrgreen: kan het ook eens proberen om mijn man voor te schotelen… die vind mama-melk best lekker :think: :shock:

Sas… okkkk… beetje dom… het eten stond vanmorgen inderdaad in de diepvries met de deksel eraf… :oops: :oops: :oops:

Elise… banaan smoothy… :inlove: :inlove: :inlove: :drool:

Trouwens… als het eten/drinken uit die bekers ontdooit moet worden doen jullie dat dan uit de diepvries laten ontdooien in de flessenwarmer of anders… want ik stop het in de flessenwarmer en dat duurt zeker een half uur eer ie klaar is…

Of doe ik dan iets doms… :oops: moet ie misschien eerst in de magnetron en dan in de flessenwarmer…

ik meen dat je het het beste in de koelkast kan laten ontdooien (dat duurt even dus :wink: ). De voeding die Jelmer meekrijgt naar het kdv gaat de avond tevoren in de koelkast.

zo doe ik het ook. Ik draai wel altijd de deksel wat los, dan gaat het sneller. En zoals ik al eerder zei: ijsblokjes ontdooien ook lekker snel.

enne Faizaa: met jou hubbie heb je geen hond nodig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

liefs Pinot

@annemarie69 wrote:

ik meen dat je het het beste in de koelkast kan laten ontdooien (dat duurt even dus :wink: ). De voeding die Jelmer meekrijgt naar het kdv gaat de avond tevoren in de koelkast.

zou ik ook wel doen alleen is het hier vaak een laatste moment beslissing… of dan zijn we laat thuis en denken we: ipv Sanae op te laten, geven we haar een diepvries maaltje… dan kan ze naar bed… en dus is het op het laatste moment nog ontdooien… :mrgreen:

@Pinot wrote:

zo doe ik het ook. Ik draai wel altijd de deksel wat los, dan gaat het sneller. En zoals ik al eerder zei: ijsblokjes ontdooien ook lekker snel.

enne Faizaa: met jou hubbie heb je geen hond nodig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

liefs Pinot

ik haal de deksel eraf en dan nog gaat het zo langzaam :frowning:

ijsblokjes werd afgeraden las ik hier gisteren…

mijn hubbie heeft wel eens de melk geproeft en hij vond het best lekker… maar om er nu eens een lekkere flinke beker van te drinken… :think: Nee dat doet ie toch niet… :mrgreen:

ik had van die bosrtvoedingszakjes. Vond ik ook prima werken, maar ze zijn niet goedkoop…

als je het wat sneller wilt laten ontdooien kan je het volgens mij ook in bevroren toestand een “badje van Marie” geven. Als je het water niet helemaal kokend heet doet en regelmatig vervangt (het koelt af immers :wink: ) dan heb je het ook met een minuutje of 5 al een aardig eind heen. Volgens mij heeft dit nog steeds de voorkeur boven de magnetron.

@annemarie69 wrote:

als je het wat sneller wilt laten ontdooien kan je het volgens mij ook in bevroren toestand een “badje van Marie” geven. Als je het water niet helemaal kokend heet doet en regelmatig vervangt (het koelt af immers :wink: ) dan heb je het ook met een minuutje of 5 al een aardig eind heen. Volgens mij heeft dit nog steeds de voorkeur boven de magnetron.

dan doe ik het liever zo ja… :thumbup: bedankt,… :-*