bv foto momenten met elkaar delen deel 2

wat een mooie foto’s!!

wow wat een mooie foto’s!

en al die verliefde blikken van de mama’s :inlove:

Oooh wat een mooie plaatjes zijn er weer! En Mirretje ik zeg ook altijd dat mijn melkmonstertje melkdronken is. :inlove:



Floris sopt graag met de BV (hmmm teken dat ie genoeg krijgt lijkt me 8) ) maar ook dat soppen doet ie dan wel ‘netjes’… :angel: :lol:

Vandaag 16,5 maand bv zo trots op ons :slight_smile:

Slechte foto met de telefoon maar tóch mooi :inlove:

Nu 3 weken oud. Een moeilijke bv-start (afvallen en te kort tongriempje) maar nu gewoon volledig bv en zelfs al een klein beetje ritme :dance:



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



En mooie grote hap Matsjo hihi :mrgreen:

Ja, de kraam zei al dat zijn manier van aanhappen zo in een filmpje kan voor een bv-cursus :lol:

En gelukkig is het nu niet meer alleen goed happen maar ook goed drinken :mrgreen:

Vanavond voor het laatst borstvoeding gegeven, bij 10 maanden en 1 dag.

Ik wilde in eerste instantie langer voeden, maar door de onverwachte zwangerschap is het drastisch teruggelopen, is het voeden pijnlijker, Lynn ontevreden en door de terugloop is ze eigenlijk alleen nog maar aan het sabbelen. Vanavond een half uur gevoed en het hele half uur geen TSR gekregen meer… En dus is het klaar hier, heb ik besloten dat vanavond onze laatste voeding was. Hebben er extra van genoten, en mooie foto’s gemaakt.























goed gedaan hoor Selena :thumbup:

erg mooie foto’s!

2 jaar!

Wauw, en dat zelfs met je zwangerschap, tof! Gefeliciteerd :dance:

Er worden in dit topic steeds weer prachtige foto’s geplaatst, geweldig :inlove:

Iemand heeft trouwens het initiatief genomen om deze Serious Request-actie op touw te zetten: Mozaïek van bv-foto’s.

Eindelijk dit draadje terug gevonden!



Dit was in de kraamweek :inlove: :



Hij maakte er nogal eens een zootje van! :inlove:



Dit is vandaag, voor het eerst weer live, na bijna 11 weken kolven! :inlove:



Ik ben apetrots, op hem, op mezelf, op ons! Morgen verbreken we samen mijn record. :inlove:



:-))

Mouse, ik kan je foto niet zien :frowning:

@negentientweeëntachtig wrote:

Mouse, ik kan je foto niet zien :frowning:




ik ook niet :frowning:

Stom! Toen ik het postte deed hij het wel. Imageshack zal hem wel verwijderd hebben omdat er tieten op staan. Ff nog een poging doen. :roll:



Nu alleen hopen dat FB hem niet ook verwijdert :P