bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Dankje Sweet… alleen jammer van die grote spek oren he… wahahahah nee grapje… hij is echt een knappe kerel… :inlove:

@faizaa wrote:

Dankje Sweet… alleen jammer van die grote spek oren he… wahahahah nee grapje… hij is echt een knappe kerel… :inlove:

:lol: :inlove: :inlove:

Weet je wat hij nog steeds heeft? Dat tongetje… je ziet het zo goed, is kei lief… Zal foto plaatsen…

@faizaa wrote:

Weet je wat hij nog steeds heeft? Dat tongetje… je ziet het zo goed, is kei lief… Zal foto plaatsen…

ik duim nog steeds, en ook met dat tongetje eruit… :oops: maar bij mij ziet dat er uiteraard al lang niet meer schattig uit…

lieve foto’s!!

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:

ik duim nog steeds, en ook met dat tongetje eruit… :oops: maar bij mij ziet dat er uiteraard al lang niet meer schattig uit…

lieve foto’s!!

niet!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: serieus…? ahhhh ik vind het schattig… :inlove:

jawel, maar ik vind het echt niet schattig hoor. Mijn zus heeft overigens ook heel lang geduimd, zonder dat tongetje. En die had altijd echt twee tandafdrukken in haar duim staan. Ik niet :angel:

@fiep klophout wrote:

jawel, maar ik vind het echt niet schattig hoor. Mijn zus heeft overigens ook heel lang geduimd, zonder dat tongetje. En die had altijd echt twee tandafdrukken in haar duim staan. Ik niet :angel:

ik ken ook mensen die nu nog duimen… vind dat ehm… ja, wel lief of zo… kwetsbaar… :think: ik heb ook geduimd… tot mijn oma in portugal: porca de suiza… tegen me zei… (vies varkentje)… ben er meteen mee gestopt… :shifty: :shifty: ik heb net trouwens even uitgeprobeerd… duim in mond… en met tong voelt idd beter :mrgreen:

Mooie foto’s en mooie manneke fai :inlove:

En wat een lief verhaal van het duimen 8) :mrgreen:

Zie je wel Fiep, dat het lief gevonden wordt… :inlove:

Danku Veertje… :-*

mijn mama duimt nog steeds :inlove: Niet voor de tv ofzo hoor… maar als ze moeilijk in slaap komt… :lol:

En ik heb tot mijn 14-16e ergens geduimt… :wink:

En Fai… Verle drinkt ook nog steeds met dat tongetje :wink: Met name als ze moe is en bijna bij mij in slaap valt zie je het goed :inlove:

Ahhh je mams? :inlove: :inlove:

Nenna doet het niet… volgens mij al heel lang niet meer…

Bij hem valt het echt op… :think:

:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove:

@Angel & Luna wrote:

:inlove:

ow wat mooi!!!

heb je nu een tepelhoedje gebruikt?

of zie ik dat verkeerd?

wat krullen zijn lipjes goeddd!! :inlove:

ja klopt anders pakt hij niet

en ik had zoiets van ach 2 weken fles gehad dus ik ga het gewoon proberen met die dingen en dat ging/gaat perfect :inlove: :thumbup:

@Angel & Luna wrote:

ja klopt anders pakt hij niet

en ik had zoiets van ach 2 weken fles gehad dus ik ga het gewoon proberen met die dingen en dat ging/gaat perfect :inlove: :thumbup:

Tepelhoedjes kunnen DE oplossing zijn hoor… al is het tijdelijk… dusse, toppie! Hij doet het goed zo te zien… :inlove:

ja hier is het echt de oplossing ja :thumbup: soms probeer ik zonder en dan gaat hij alleen heel hard schudden met z’n hoofd hahahahaha melk zit dan overal :oops: maar pakken ho maar hahahahaha

hahahahah lekker he, zo’n melkbad… :liar: :mrgreen:

angel :inlove: :inlove: :inlove:

fai wat een heerlijk mannetje heb je :inlove: :inlove:

ik zal morgen weer een foto maken

:lol: :lol: ik vind opzich wel komisch ja als hij zo wild ligt te doen en de melk tot in z’n oren zit :oops: :oops: