Zou Lech dan toch gelijk hebben dat ik niet zo moet zeuren dat ik zuinig moet doen met mijn voorraadje, omdat ik bang ben dat ik te weinig heb liggen? 8)
:think:
(t is geen romantische BV foto, maar wist ook niet waar il hem wel moest plaatsen, om er nou apart een topic voor te openen 8) )
haha herkenbaar!! ook hier 1 volle la, en dan nog wat extra…zijn er over aan het denken om een vriezer erbij te kopen…
Zou Lech dan toch gelijk hebben dat ik niet zo moet zeuren dat ik zuinig moet doen met mijn voorraadje, omdat ik bang ben dat ik te weinig heb liggen? 8)
:think:
(t is geen romantische BV foto, maar wist ook niet waar il hem wel moest plaatsen, om er nou apart een topic voor te openen 8) )
haha herkenbaar!! ook hier 1 volle la, en dan nog wat extra…zijn er over aan het denken om een vriezer erbij te kopen…
:mrgreen:
Ik heb nu een voeding of 10 in de vriezer, kan ik helemaal trots naar gaan staan kijken :mrgreen: :oops: .
Het is alleen niet zo handig om de vriezer zo lang open te laten staan :shifty: :lol: :lol:
bedenk me ineens dat ik eigenlijk veel te weinig bvfoto’s heb gemaakt :wall: :wall: eigenlijk amper… moet dat dan nu eigenlijk maar snel gaan doen komende tijd…
Ja, er komt bijna geen druppel meer uit, wat erg frustrerend is voor hem, en dan ook weer voor mij, reacties op elkaar wat het moment soms niet leuker maakt. Ik denk dat nu een mooie tijd is om te stoppen, als dan de volgende beeb er is herinnert hij het zich zeker niet meer. Ik vind het jammer en ook erg moeilijk (vorige maand zei ik ook dat ik ging stoppen maar was ik zo eigenwijs om toch door te gaan :oops: ). Nu heb ik al 2 ochtenden niet gegeven. Maar ik had liever gehad dat hij uit frustratie ging weigeren en dat de keuze bij hem lag.
Haha, hier ook twee jongens die wel eens proberen of ze niet bij papa kunnen drinken (en dan aan het bacardi-logo op zijn t-shirt beginnen te sabbelen :eh: )