bv foto momenten met elkaar delen deel 2

@Mirretje2 wrote:

Zou Lech dan toch gelijk hebben dat ik niet zo moet zeuren dat ik zuinig moet doen met mijn voorraadje, omdat ik bang ben dat ik te weinig heb liggen? 8)

:think: :angel:

(t is geen romantische BV foto, maar wist ook niet waar il hem wel moest plaatsen, om er nou apart een topic voor te openen 8) )

haha herkenbaar!! ook hier 1 volle la, en dan nog wat extra…zijn er over aan het denken om een vriezer erbij te kopen…

hai dames die fotos zo mooi

is weer eent ijd geleden dat ik wat kwam posten dus hier weer een foto van lina nog steeds aan borst nu ruim 4 maanden :slight_smile:

wel wat tegenslag gehad staat verhaal op borstvoeding.com :slight_smile:

Vanmorgen gemaakt :inlove:

Ik kwam net de douche uit, en omdat Amélie weer keel - en oorontsteking heeft sliep ze bij ons in bed. De hele nacht kon ze niet drinken van de pijn, maar toen ik haar op schoot had vanmorgen begon ze opeens te drinken :dance: :inlove: (ze heeft vanaf gisteren middag niet gedronken…)

Omdat mijn laatste bv foto van toen ze een half jaar is, vond ik dit wel een mooi moment om weer eens een foto te maken!

@Cariska wrote:

@Mirretje2 wrote:
Zou Lech dan toch gelijk hebben dat ik niet zo moet zeuren dat ik zuinig moet doen met mijn voorraadje, omdat ik bang ben dat ik te weinig heb liggen? 8)

:think: :angel:

(t is geen romantische BV foto, maar wist ook niet waar il hem wel moest plaatsen, om er nou apart een topic voor te openen 8) )

haha herkenbaar!! ook hier 1 volle la, en dan nog wat extra…zijn er over aan het denken om een vriezer erbij te kopen…

:clap: :mrgreen:

Ik heb nu een voeding of 10 in de vriezer, kan ik helemaal trots naar gaan staan kijken :mrgreen: :oops: .

Het is alleen niet zo handig om de vriezer zo lang open te laten staan :shifty: :lol: :lol:

6 weken oud, aanleggen wilde maar niet lukken :cry: en ik moest stoppen met kolven , en sinds eergister drinkt hij ook bij mij.

Ik heb ontzettend zitten zwijmelen bij jullie bv-momenten :inlove:

Vraag me steeds af, zou ik dat ook kunnen over een half jaar, lijkt me zo moeilijk…Ik hoop het :pray:

fijn dat jullie deze momenten willen delen!

Vind het ook geweldig !!

Heb er echt spijt van dat ik geen bv heb gegeven.

Maar bij een volgend kindje ga ik zeker weten borstvoeding geven.

Hele mooie foto’s dames.

En erg mooie mijlpalen :dance: :clap:

Mooie foto’s!!! :thumbup:

Moet maar snel nieuwe fotos maken! :inlove: :inlove:

Bij mijn eerste geen bv gegeven en bij dit ventje wel.

Het gaat vanaf dag 1 super! Nergens last van, geen kloven, spruw of wat dan

ook. Alleen maar genieten! :inlove: :inlove:

Heerlijk he Dolfijntje :inlove:

Hier gaat het ook super :dance:

Whoehaha!!!

Sja… je kan het altijd proberen he :angel: :lol:

Ik denk dat dit mijn allerlaatste foto’s zijn :cry: .

Wat een mooie! Stop je vanwege je zs?

ow wat een mooie foto’s weer, ik zwijmel helemaaaaal… prachtig…

Sweet, petje af meis… :thumbup:

Femke, wat mooi!! zo natuurlijk… en mooie borsten ook… :inlove:

Dolfijntje, Rhode… kei lief zeg… enne :clap: :clap: :clap: :clap:

Natasha bij jou ook nog alles lekker qua BV?

Mirretje, whoehahahah dies leukkkkk…

ben vast iemand vergeten weer… :-*

wow wat een mooie foto’s allemaal!

bedenk me ineens dat ik eigenlijk veel te weinig bvfoto’s heb gemaakt :wall: :wall: eigenlijk amper… moet dat dan nu eigenlijk maar snel gaan doen komende tijd…

heel erg mooi!!!

@mamalena wrote:

Wat een mooie! Stop je vanwege je zs?

Ja, er komt bijna geen druppel meer uit, wat erg frustrerend is voor hem, en dan ook weer voor mij, reacties op elkaar wat het moment soms niet leuker maakt. Ik denk dat nu een mooie tijd is om te stoppen, als dan de volgende beeb er is herinnert hij het zich zeker niet meer. Ik vind het jammer en ook erg moeilijk (vorige maand zei ik ook dat ik ging stoppen maar was ik zo eigenwijs om toch door te gaan :oops: ). Nu heb ik al 2 ochtenden niet gegeven. Maar ik had liever gehad dat hij uit frustratie ging weigeren en dat de keuze bij hem lag.

Mooie foto’s hoor! :inlove:

Haha, hier ook twee jongens die wel eens proberen of ze niet bij papa kunnen drinken (en dan aan het bacardi-logo op zijn t-shirt beginnen te sabbelen :eh: )

Dit zijn mijn mannetjes aan de borst!

Drella… :inlove: :inlove: :inlove: ben verliefddd… wat knap zeg, twins aan de borst… :inlove: