bv en slapen?

Hoi, ik geef nu weer bv, maar vraag me iets af:



Bij de eerste werd het ritme zo ongeveer, dat Jayden 's nachts erg goed en veel dronk, maar wel iedere 3 uur. En overdag was hij meer wakker, maar dronk dan niet zo goed en liet er ook meer tijd tussen.



Nu merk ik dus weer dat Tyrone 's nachts goed drinkt, en elke 3 uur… (ben dus elke 2 uur wakker ivm ene borst, verschonen, andere borst, terug leggen, huilen, krampjes/ of boertje dus vasthouden, en na een uur pit ie weer…)



Maar wat ik vandaag dus merkte: hij kwam vanacht wel vaak, maar om half 5 heeft ie ongeveer een halve borst gedronken (denk ik, we vielen samen in slaap :oops: ). Om 9 uur werd ik wakker, met een heerlijk jongetje naast me nog in dromen land. Ik dommelde nog wat, en om half tien sliep ie nog… Nu liet ie wel erg lang tussen de voeding zitten!



Om 10 uur ben ik gaan douchen, en later is Tyrone (voor het eerst :mrgreen: ) erbij komen douchen! Ik mezelf aangekleed en papa Tyrone, en heb hem toen rond half 11 weer aangelegd…



Er zat dus echt 6 uur tussen die voedingen! van half 5, tot half 11! Hij heeft toen nog niet eens zo goed gedronken, want hij was aan het poepen :stuck_out_tongue: . Papa nam hem toen over zodat ik eindelijk kon eten, met het idee dat ik daarna wel de andere borst gaf… maar hij was weer vertrokken naar dromenland…



Maar nu pit ie nog 8) , en laat ie wederom ruim 3 uur tussen de voedingen…



Het lijkt er dus op dat ie 1 keer een voeding kan overslaan, maar het zou dus prettig zijn als ie dat 's nachts zou doen! Zijn daar manieren of tips voor hoe je dat kan ‘regelen’? Want als het zo is dat hij overdag gewoon elke drie uur komt, en dan bijvoorbeeld om 23,00 uur voor het laatst en pas rond 5 of 6 uur weer voor het eerst, dan kunnen we allemaal doorslapen!



Is hier wat mee te verschuiven, of moet ik het zo laten en gewoon blijven voeden op verzoek (zoals ik nu dus doe…)



Hoop op tips!

allereerst gefeliciteerd!

ik zie dat je kindje nog niet zo heel oud is.

ik zou denk ik eerst gewoon voeden op zijn verzoek en dan regelt hij het zelf wel.

Alex sliep ook na de regeldagen van dag 12 en 13 door. Ik hoop voor je dat je kindje vannacht ook een aantal uur ertussen laat.

Hm, hier voeden op verzoek, maar als er overdag teveel tijd tussen zit, dan kom ik zelf maar. Wat hier ook zo is, is dat hij als ik overdag en vooral ‘s avonds maar vaak voedt (regelmatig om de twee uur) s’ nachts minder honger heeft. Ik heb geluk, hij komt meestal maar een keer 's nachts en de tweede keer in de vroege ochtend, meestal tussen 3 en 4, en daarna tussen 5.30 en 6.30 uur. Bij mijn eerste duurde het trouwens zo’n 6 weken voor ze naar een voeding 's nachts ging.

Bij de eerste heb ik geloof ik 4 maanden lang 's nachts gevoed, en toen kon hij van 23.00 tot 7.00 doorslapen…



Maar zoals vandaag slaapt ie ook weer de hele dag, én drinkt maar weinig. Dan leg ik hem wel aan als ie begint te pruttelen, maar dan heeft ie nog niet zo’n honger dat ie goed drinkt. Dan zijn het maar een paar goede slokken en begint dan te sabbelen… Om vervolgens weer in slaap te vallen… Maar hij doet het goed, groeit goed, dus ik maak me daar nog geen zorgen om. Zou alleen graag zien dat hij wél op tijd zijn ritme opgooit, haha (ipv zoals zijn broer na een paar maanden…)