bv en kolf vraagje

's ochtends kolf ik altijd mijn borsten, meestal zo’n 260 en daarna drinkt Tanisha nog aan de borst. Maar als ik verder overdag kolf krijg ik meestal met moeite 90cc. Nu is dat nog geen probleem maar als ik straks ga werken wel! Dan gaat mijn voorraad wel heel hard slinken denk ik.

Ik kolf met een handkolf van Tommee tippee. Kan het zijn dat ik met een elektrische kolf meer kan kolven? Heeft iemand tips??? Tijdens het kolven masseer/knijp ik de borsten zodat er wat uitkomt, doe ik dit niet dan heb ik max 60cc…

Als je consequent blijft kolven wordt het vanzelf meer. Nu drinkt ze ook nog aan de borst en straks als je werkt kolf je dezelfde hoeveelheid als ze nu drinkt. Dus nu bouw je een voorraadje op en straks hou je hetzelfde voorraadje alleen dan elke keer vers :wink:

Ik heb geen ervaring met een electrische kolf, maar volgens mij maakt het niet uit voor de hoeveelheid.

maar als ik nu kolf op de tijd dat ze normaal gesproken drinkt kolf ik echt max 90! Terwijl ze zelf wel meer drinkt…Met gemak gaat er namelijk een fles in van 260 en dan kijkt ze me aan van … is er niet meer??? :lol:

Hier kolf ik s morgen ook het meeste, de rest van de dag 100-150cc.

Terwijl ik ok het idee heb dat ze overdag ook veel meer drinkt bij mijn.

Toch blijven kolven, ik heb ook tijden gehad dat ik minder kolfde, maar het werd vanzelf weer meer :wink: Hoe lang kolf je al? Want het is wel wennen en volhouden 8) Als ik te weinig afkolf(de) gebruik ik de ochtendkolf (1 kant drinken, andere kant kolven) om aan te vullen.

In elk geval denk ik niet dat een electrische kolf helpt, maar misschien dat Yvonne je beter kan helpen :wink:

ik kolf nu al wel 2 maand, dus moet het nou wel kunnen toch?

Een vriendin van mij heeft op zolder nog een elektrische liggen dus ga die sowieso ff proberen!